پیش‌فروش بلیت اربعین از ۶ مرداد

مدیرکل راهداری استان کرمان گفت: پیش‌فروش بلیت‌های اتوبوس برای زيارت اربعین حسینی از ۶ مرداد در استان کرمان آغاز می‌شود. علی عبدالهی در گفتگو با گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» از پیش فروش بلیت اتوبوس های برون شهری ويژه اعزام زائران اربعین حسینی علیه السلام  از ۶ مردادماه خبرداد و گفت: ۱۰ روز […]



مدیرکل راهداری استان کرمان گفت: پیش‌فروش بلیت‌های اتوبوس برای زيارت اربعین حسینی از ۶ مرداد در استان کرمان آغاز می‌شود.

علی عبدالهی در گفتگو با گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» از پیش فروش بلیت اتوبوس های برون شهری ويژه اعزام زائران اربعین حسینی علیه السلام  از ۶ مردادماه خبرداد و گفت: ۱۰ روز قبل از آغاز ماه صفر از تاریخ ۶ مردادماه پیش‌فروش بلیت‌های اربعین آغاز می‌شود و تا پایان صفر نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اين كه از ۶ مردادماه پیش فروش بلیت‌های اتوبوس اربعین حسینی به‌صورت اینترنتی به فروش خواهد رسید، اظهاركرد: با تكميل شدن ظرفیت مقصد، مسافران می‌توانند با ثبت‌نام در لیست انتظار بلیت اتوبوس، براساس الویت سرویس فوق‌العاده قرار گيرند.

مديركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان كرمان تصريح كرد: پیش‌فروش بلیت در ایام اربعین در سال‌های قبل به‌‌صورت محدود انجام می‌شد، اما اربعين امسال لازم است با كمک ناوگان اتوبوسی در اختيار معادن و كارخانجات مرتفع شود.

عبداللهی خاطرنشان كرد: زائران در سفر رفت اربعین از مبداء استان کرمان به مقصد مرز‌های شلمچه و چذابه جابه‌جا می‌شوند و در سفر‌های بازگشت نیز از مبدأ این مرز‌ها به اين استان جابه‌جایی صورت می‌گیرد.

انتهای خبر/ طهماسبی

 


پیش‌فروش بلیت اربعین از ۶ مرداد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? پیش‌فروش بلیت اربعین از ۶ مرداد