پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس آغاز می‌شود

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد:پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس‌ برای بازۀ زمانی ۲۴ اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ماه از فردا،یکم اسفند آغاز می‌شود. مدیرکل حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این رابطه توضیح داد:«پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی از اول اسفندماه به‌صورت اینترنتی و از هفتم اسفند همزمان به‌صورت اینترنتی و حضوری از پایانه‌های مسافری خواهد […]

فردایکرمان – گروه اقتصاد:پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس‌ برای بازۀ زمانی ۲۴ اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ماه از فردا،یکم اسفند آغاز می‌شود.

مدیرکل حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این رابطه توضیح داد:«پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی از اول اسفندماه به‌صورت اینترنتی و از هفتم اسفند همزمان به‌صورت اینترنتی و حضوری از پایانه‌های مسافری خواهد بود».

داریوش باقرجوان گفت:«سعی شده که ۸۵ تا ۱۰۰ درصد از ظرفیت صندلی‌ها به‌صورت اینترنتی عرضه شود که مردم مشکلی برای حضور در پایانه‌ها برای خرید بلیت نداشت باشند».

به گزارش فردایکرمان به نقل از ایسنا،با وجود این،با فروکش کردن کرونا،احتمال افزایش ۱۵ درصدی تقاضا وجود دارد،اما سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای صندلی‌ها را تا حداکثر ظرفیت از طریق پیش‌فروش در اختیار مردم قرار می‌دهد.




پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس آغاز می‌شود

منبع:خبر کرمان
?

پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس آغاز می‌شود

:اخبار استان کرمان – اقتصادی