پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان

فت فتو ـ گروه اقتصاد:رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با بیان اینکه در سال جاری ۳۸۹ پروژۀ اقتصاد مقاومتی در استان کرمان داریم،گفت:«پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها در حال حاضر حدود ۷۰ درصد است». محمدرضا وحیدی افزود:«۲۱۲ هزار میلیارد تومان میزان سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها بوده که تاکنون حدود ۱۱۸ هزار میلیارد تومان برای این […]

فت فتو ـ گروه اقتصاد:رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با بیان اینکه در سال جاری ۳۸۹ پروژۀ اقتصاد مقاومتی در استان کرمان داریم،گفت:«پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها در حال حاضر حدود ۷۰ درصد است».

محمدرضا وحیدی افزود:«۲۱۲ هزار میلیارد تومان میزان سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها بوده که تاکنون حدود ۱۱۸ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری شده است».

به گزارش فت فتو به نقل از تسنیم کرمان،وی ۱۶ بهمن‌ماه در جلسۀ ستاد اقتصاد مقاومتی ادامه داد:«۲۷ دستگاه دولتی استان پروژه اقتصاد مقاومتی دارند که از این تعداد ۱۲ دستگاه بیش از پنج پروژه دارند».

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت:«بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی بم با کمبود اعتبار روبه‌رو است».

وی افزود:«اعتبار این پروژه ملی است و در حال حاضر حدود ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد». / الف

 

 




پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان

منبع:خبر کرمان
?

پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان

:اخبار استان کرمان – اقتصادی