پیشرفت‌های ایران دلیل مخالفت دشمنان با نظام اسلامی است

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سردار اسفندیار کدخدایی ظهر امروز در جمع کارکنان یگان ویژه استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت، اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی عمر با برکت خود را صرف اسلام و انقلاب کرد و امنیت […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سردار اسفندیار کدخدایی ظهر امروز در جمع کارکنان یگان ویژه استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت، اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی عمر با برکت خود را صرف اسلام و انقلاب کرد و امنیت امروز ما ثمره خون شهدا است.

وی با بیان اینکه اکنون وظیفه سنگین تامین امنیت بر دوش ما نهاده شده که با پیروی از ولایت فقیه و ادامه دادن راه شهدا استمرار پیدا می‌کند، گفت: بی‌تردید یکی از علل عمده مخالفت دشمنان با نظام اسلامی ایران به دلیل پیشرفت‌های روزافزون علمی ایران اسلامی است.

مقام ارشد فرماندهی یگان‌های ویژه پاسداران فراجا ادامه داد: دشمنان به خوبی به این حقیقت رسیده‌اند که با پیشرفت در زمینه‌های مختلف علمی می‌توان به مراحل مختلف توسعه رسید و از هر نوع وابستگی به دیگران رهایی یافت.

وی بیان کرد: اقدامات و سناریوهای دشمن در طول چند سال گذشته با هوشیاری مردم، مسئولان و تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی در رسیدن به اهدافشان ناکام مانده است.

کدخدایی با بیان اینکه از دیرباز پوشش و عفاف و حجاب نزد مردم ایران اهمیت زیادی داشته، گفت: امروز نیروی انتظامی با ازخودگذشتگی در راستای ترویج اسلام ناب و ارزش‌های والای دینی قدم برداشته و در راستای عفاف و حجاب و امنیت پایدار اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه ما نیروهای مسلح و مسئولان باید خود را مدیون مردم بدانیم، بیان کرد: ما باید خادم ملت باشیم چرا که این حضور مردم به تامین امنیت کمک می‌کند و این نقطه قوت و مایه مباهات نظام و جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/۵۱۱/




پیشرفت‌های ایران دلیل مخالفت دشمنان با نظام اسلامی است

منبع: تسنــیم
? پیشرفت‌های ایران دلیل مخالفت دشمنان با نظام اسلامی است