پیش‌بینی ۴ شعبه اخذ رأی در گلزار شهدای کرمان

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، علی بابایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فرآیند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در کرمان طی مدت کوتاه ۴۰ روزه به نحو مطلوبی انجام شده است، اظهار داشت: شهرستان کرمان آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات امن، سالم و باشکوه را دارد و هیچ کار عقب […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، علی بابایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فرآیند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در کرمان طی مدت کوتاه ۴۰ روزه به نحو مطلوبی انجام شده است، اظهار داشت: شهرستان کرمان آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات امن، سالم و باشکوه را دارد و هیچ کار عقب مانده‌ای نداریم.

وی با بیان اینکه ۴۶۸ شعبه اخذ رأی در شهرستان کرمان قرار دارد، گفت: از این تعداد ۳۰۹ شعبه در کرمان و ۵۰ شعبه در بخش مرکزی قرار دارند، ۲۰ شعبه اخذ رأی سیار نیز در شهرستان پیش‌بینی شده است.

فرماندار کرمان با اشاره به اینکه در بعضی از نقاط بنابر ضرورت دو شعبه اخذ رای وجود دارد و به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کردیم که در شعب ازدحام جمعیت نداشته باشیم، افزود: در شعبی که پیش‌بینی ازدحام جمعیت وجود دارد محل اخذ رأی بانوان و آقایان جدا تعبیه شده است.

وی با بیان اینکه در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سیدالشهدای جبهه مقاومت، چهار شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده است، گفت: از این تعداد در مرکزیت گلزار شهدا یک شعبه ویژه بانوان و یک شعبه ویژه آقایان قرار دارد.

بابایی با اشاره به اینکه یک شعبه اخذ رای در حسینیه شهدای گلزار شهدا پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: یک شعبه هم در حالت آماده‌باش قرار دارد که در صورت ازدحام جمعیت فعال می‌شود.

وی با بیان اینکه خط سیر ۲۰ شعبه اخذ رأی سیار در شهرستان کرمان به‌گونه‌ای است که همه افراد و مخاطبان در بیمارستان‌ها، پادگان‌ها، زندان و… بتوانند در رأی‌گیری مشارکت داشته باشند، افزود: یکی از این شعب ویژه خانواده شهدا و جانبازان در نظر گرفته شده است البته نمی‌توان به همه‌ خانواده‌ها سرکشی کرد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمان با بیان اینکه ۶۵ درصد شعب اخذ رای کرمان در مدارس و ۳۵ درصد در مساجد و ادارات قرار دارند، گفت: برای پشتیبانی و تأمین امکانات این شعب تمهیدات لازم اندیشیده شده و با توجه به گرمی هوا زیرساخت‌ها به نحو مطلوبی فراهم شده تا مردم دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/۵۱۱/




پیش‌بینی ۴ شعبه اخذ رأی در گلزار شهدای کرمان

منبع: تسنــیم
? پیش‌بینی ۴ شعبه اخذ رأی در گلزار شهدای کرمان