پیش‌بینی ۲۰۰ شعبه اخذ رأی انتخابات مجلس و خبرگان در شهرستان رفسنجان

نذیر کرمان/کرمان فرماندار شهرستان رفسنجان گفت: تعداد ۲۰۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات اسفندماه امسال مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در این حوزه انتخابیه پیش‌بینی شده است. حسین رضایی امروز ۱۰ خردادماه در شورای اداری شهرستان رفسنجان اظهار کرد: اسفندماه امسال رویداد مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش‌رو داریم […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار شهرستان رفسنجان گفت: تعداد ۲۰۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات اسفندماه امسال مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در این حوزه انتخابیه پیش‌بینی شده است.

حسین رضایی امروز ۱۰ خردادماه در شورای اداری شهرستان رفسنجان اظهار کرد: اسفندماه امسال رویداد مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش‌رو داریم که چهار راهبرد اصلی شامل مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت در انتخابات باید مد نظر همگان باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمن از ماه‌ها قبل دست به کار شده و قصد زیر سئوال بردن انتخابات را دارد، افزود: هر چه رقابت‌ها بیشتر باشد، مشارکت پای صندوق‌های رأی هم بیشتر و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هم نمایان‌تر می‌شود.

رضایی بیان کرد: رأی مردم حق الناس است و باید از آن‌ها صیانت شود لذا دستگاه‌های مرتبط مراقبت بیشتری داشته باشند تا حتی یک رأی هم باطل نشود. در بحث انتخابات رسانه‌ها هم پای کار بیایند تا مشارکت مردمی پای صندوق‌های رأی بیشتر و سلامت و امنیت انتخابات هم حفظ شود.

فرماندار رفسنجان در بخش دیگری از سخنانش به کشاورزی شهرستان اشاره و اظهار کرد: امسال محصول مناسبی از باغ‌های رفسنجان به میزان ۶۵ هزار تن برداشت خواهد شد و بهتر است خیّران با استفاده از درآمد حاصل از این محصول به احیاء و بازسازی مدارس شهرستان که بیش از ۴۵ مدرسه فرسوده داریم بپردازند که باقیات‌الصالحات است.

وی همچنین مسائل مربوط به کمبود آب آشامیدنی را بیان کرد و افزود: پروژه‌های آب‌رسانی و حفر چاه‌های آب آشامیدنی در حال اجراست و در نقاطی مانند حومه غربی، فردوسیه نوق و غیره چاه ها در حال حفر و تجهیز هستند و تابستان امسال در بیشتر نقاط کم آبی برطرف خواهد شد.

رضایی با اشاره به اینکه پیگیر راه‌اندازی مجدد پروازهای فرودگاه رفسنجان هستیم، گفت: تصفیه‌خانه مرکزی هم در حال اجراست و ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با اجرای این طرح آب آشامیدنی شهرستان سالم خواهد شد.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه ۴۵۰ لیتر در ثانیه فاضلاب در شهرستان داریم، ادامه داد: پروژه فاضلاب شهرستان هم اجرا خواهد شد و پساب‌های خانگی توسط این پروژه تصفیه و آب حاصل شده به مصرف صنعت خواهد رسید. همچنین پایش دوربین‌ها در سطح شهرها و روستاها در حال انجام است تا میزان جرائم سرقتی کاهش یابد.

به‌گفته او، تعداد ۲۰۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات اسفندماه امسال مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در این حوزه انتخابیه پیش‌بینی شده و نام‌نویسی از کاندیداها از ۱۹ آذرماه آغاز می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان، در پایان این جلسه به پاس زحمات مدیران سابق شهرستانی از سوی فرمانداری رفسنجان از آقایان مجید زیندینی مدیرعامل سابق باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس رفسنجان، روح الله ابوالهادی مدیر سابق اموراجتماعی و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، مهدی اقبالی قهرمان رشته ورزشی دو و میدانی ۲۰۲۳ آسیا و خانم ناهید سربازپور مدیر سابق اداره استاندارد شهرستان رفسنجان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام




پیش‌بینی ۲۰۰ شعبه اخذ رأی انتخابات مجلس و خبرگان در شهرستان رفسنجان

منبع: ایـسنا
? پیش‌بینی ۲۰۰ شعبه اخذ رأی انتخابات مجلس و خبرگان در شهرستان رفسنجان