پیش‌بینی وضعیت جوی استان تا پایان هفته

اداره‌کل هواشناسی استان کرمان شرایط جوی استان را تا پایان هفته در نقاط مختلف پیش‌بینی کرد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از اداره‌کل هواشناسی استان کرمان؛ طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز شنبه تا پایان روز دوشنبه برای مناطق شمالی، شمال غربی و نوار شرقی وزش باد نسبتاً […]



اداره‌کل هواشناسی استان کرمان شرایط جوی استان را تا پایان هفته در نقاط مختلف پیش‌بینی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از اداره‌کل هواشناسی استان کرمان؛ طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز شنبه تا پایان روز دوشنبه برای مناطق شمالی، شمال غربی و نوار شرقی وزش باد نسبتاً شدید، خیزش گرد و خاک، افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا و برای مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق شمالی و شرقی استان به ویژه ارتفاعات و نواحی سردسیر این مناطق افزایش ابر و رگبار باران پیش‌بینی می‌شود.

از روز سه‌شنبه تا پایان هفته جوی نسبتاً پایدار برای اغلب مناطق استان را خواهیم داشت. همچنین به لحاظ دمایی نیز طی این مدت برای اغلب مناطق روند کاهشی دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام این اداره‌کل دماهای ثبت شده ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان کرمان، لاله‌زار با دمای هفت درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و میانده جیرفت با دمای ۴۲ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین بوده، همچنین کمینه دمای شهر کرمان ۱۳ درجه سانتی‌گراد و بیشینه دمای شهر کرمان ۳۱ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

انتهای خبر/م

 

 
 
 


پیش‌بینی وضعیت جوی استان تا پایان هفته

منبع:آرمـان
? پیش‌بینی وضعیت جوی استان تا پایان هفته