پیش‌بینی وضعیت آب و هوای استان تا پایان هفته

اداره‌کل هواشناسی استان کرمان وضعیت آب و هوای استان تا پایان هفته را اعلام کرد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از اداره‌کل هواشناسی استان کرمان؛ طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی از امروز شنبه تا انتهای هفته با وزش باد نسبتاً شدید در برخی مناطق و  انتقال ریزگرد به […]



اداره‌کل هواشناسی استان کرمان وضعیت آب و هوای استان تا پایان هفته را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از اداره‌کل هواشناسی استان کرمان؛ طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی از امروز شنبه تا انتهای هفته با وزش باد نسبتاً شدید در برخی مناطق و  انتقال ریزگرد به استان خیزش گرد و خاک، افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا در سطح استان به‌ویژه برای مناطق غربی و نیمه جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

طی همین مدت افزایش ابر و وقوع رگبار باران در برخی مناطق مرکزی و جنوب غربی محتمل است. به لحاظ دمایی نیز روند افزایشی و سپس تداوم هوای گرم برای اکثر مناطق استان مورد انتظار است.

 بر اساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان کرمان دماهای ثبت شده ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان کرمان، لاله‌زار با دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و میانده جیرفت با دمای ۴۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین بوده، همچنین کمینه دمای شهر کرمان ۲۷ درجه سانتی‌گراد و بیشینه دمای شهر کرمان ۳۸ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

صبح امروز شهداد با حداقل دمای ۳۵ درجه بعد از دهلران با حداقل دمای ۳۵.۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین صبح را در بین ایستگاه‌های هواشناسی کشور داشته است.

انتهای خبر/م


پیش‌بینی وضعیت آب و هوای استان تا پایان هفته

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? پیش‌بینی وضعیت آب و هوای استان تا پایان هفته