پیش‌بینی وزش باد در سطح استان کرمان

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان گفت: از امروز تا اوایل هفته آینده، وزش باد نسبتاً شدید در سطح استان کرمان پیش‌بینی می‌شود. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان، صاف تا کمی ابری است، گفت: تا پایان هفته طی ساعات بعد از ظهر، […]



کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان گفت: از امروز تا اوایل هفته آینده، وزش باد نسبتاً شدید در سطح استان کرمان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان، صاف تا کمی ابری است، گفت: تا پایان هفته طی ساعات بعد از ظهر، ضمن افزایش ابر در ارتفاعات مناطق جنوبی و غربی استان کرمان، بارش رگبار پراکنده باران همراه با رعد وبرق دور از انتظار نیست.

 وی با بیان اینکه در روز پنج‌شنبه وزش باد، گرد و خاک را در سطح استان داریم، افزود: در مناطق شمال، شمال غربی، مرکز و جنوب شرقی استان کرمان، وزش باد نسبتاً شدید به همراه گرد و خاک در این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان بیان داشت: با توجه به وزش باد، گرد و خاک در سطح استان کرمان، کاهش کیفیت هوا، انتقال ریزگرد، خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی و افزایش غلظت غبار دور از انتظار نیست.

وی تصریح کرد: شهداد، جیرفت و کهنوج صبح امروز به خاطر ریزش غبار، آسمان غبار آلودی داشتند و به تدریج از شدت آن کاسته می‌شود.

سلاجقه بیان کرد: همچنان افزایش دما را در سطح استان کرمان خواهیم داشت.

 وی گفت: شهداد طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۹ درجه سانتی‌گراد، گرم‌ترین منطقه استان  کرمان و لاله‌زار با دمای ۱۲ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین منطقه استان کرمان به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۲۲ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و بیان کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۴۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران
انتهای خبر/ پسند


پیش‌بینی وزش باد در سطح استان کرمان

منبع:آرمـان
? پیش‌بینی وزش باد در سطح استان کرمان