پیش‌بینی رگبار و احتمال روان‌آب در کرمان

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کرمان گفت: در ارتفاعات شهرستان‌های بافت، رابُر، اُرزوئیه و راین تا روز یکشنبه بارش‌ها به‌صورت رگباری خواهند بود. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ امین دریافر اظهار کرد: بارندگی در مناطق ذکر شده به‌گونه‌ای نیست که منجر‌ به جاری‌ شدن سیلاب شود؛ ولی در مناطق کوهپایه‌ای این بارندگی‌ها به‌صورت […]



کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کرمان گفت: در ارتفاعات شهرستان‌های بافت، رابُر، اُرزوئیه و راین تا روز یکشنبه بارش‌ها به‌صورت رگباری خواهند بود.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ امین دریافر اظهار کرد: بارندگی در مناطق ذکر شده به‌گونه‌ای نیست که منجر‌ به جاری‌ شدن سیلاب شود؛ ولی در مناطق کوهپایه‌ای این بارندگی‌ها به‌صورت روان‌آب خواهد بود.
 

وی ادامه داد: طی روزهای مذکور پدیده گرد و غبار و وزش باد در نوار شرقی استان نیز از سمت شهداد، بم، فهرج، نرماشیر، ریگان و زهکلوت به‌صورت نسبتاً شدید خواهد بود.
 
کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان ادامه داد: در قسمت‌های شمال غربی استان از سمت رفسنجان، سرچشمه و انار نیز وزش باد نسبتاً شدید خواهیم داشت.
 
وی گفت: با توجه‌ به اینک وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در استان‌های هم‌جوار نیز وجود دارد در سطح استان با پدیده خیزش گرد و خاک و افزایش غلظت غبار مواجه می‌شویم.
 
دریافر در ادامه با اشاره به اینکه هوای استان این هفته گرم‌تر خواهد شد تصریح کرد: گرمای هوا تا اواسط هفته آینده وجود دارد و بعد از آن یک تا دو درجه هوا خُنک‌تر می‌شود.
 
وی تأکید کرد: در شهرهای شرقی استان مانند فهرج، نرماشیر و شهداد دمای هوا در روزهای آینده به ۵۰ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید و شهرهای رفسنجان، انار و کرمان نیز هفته پیش‌ِرو دماهای بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد را تجربه خواهند کرد.

منبع :ایسنا 
انتهای خبر/بارانی


پیش‌بینی رگبار و احتمال روان‌آب در کرمان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? پیش‌بینی رگبار و احتمال روان‌آب در کرمان