پیش‌بینی رگبار باران و آبگرفتگی معابر در برخی نقاط استان کرمان | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: با تقویت فعالیت مانسون در کشور  افزایش ابر، رگبار باران و رعد و برق برای مناطق جنوبی، جنوب غربی و برخی مناطق مرکزی و جنوب شرقی استان کرمان پیش بینی می‌شود و آبگرفتگی معابر در برخی از مناطق مذکور دور از انتظار نیست. امین […]



نذیر کرمان/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: با تقویت فعالیت مانسون در کشور  افزایش ابر، رگبار باران و رعد و برق برای مناطق جنوبی، جنوب غربی و برخی مناطق مرکزی و جنوب شرقی استان کرمان پیش بینی می‌شود و آبگرفتگی معابر در برخی از مناطق مذکور دور از انتظار نیست.

امین دریافر امروز ۱۳ مرداد ماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: از امروز شنبه تا هفته جدید وزش باد، گردوخاک و رگبار باران مهم‌ترین پدیده‌های جوی در استان هستند.

وی افزود: با تقویت فعالیت مانسون در کشور افزایش ابر، رگبار باران و رعد و برق برای مناطق جنوبی، جنوب غربی و برخی مناطق مرکزی و جنوب شرقی استان کرمان پیش بینی می‌شود و با توجه به نوع بارش‌ها جاری شدن رواناب، آبگرفتگی معابر در برخی از مناطق مذکور دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: همچنین با وزش باد نسبتاً شدید و تداوم انتقال ریزگردها به استان افزایش غلظت غبار، کاهش دید افقی در اغلب مناطق به ویژه مناطق شمال غربی، جنوبی و جنوب شرقی را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه به لحاظ دمایی نیز طی هفته جاری تداوم هوای گرم برای اکثر مناطق پیش بینی می‌شود، افزود: صبح امروز شهداد با ثبت حداقل دمای ۳۷ درجه سانتیگراد، برای سیزدهمین روز متوالی گرمترین صبح را در بین ایستگاه‌های هواشناسی کشور داشته است.

دریافر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته میانده جیرفت با ثبت حداکثر دمای ۵۰.۳ درجه سانتیگراد، بالاترین دمای ثبت شده در کشور را داشته است .

انتهای پیام


پیش‌بینی رگبار باران و آبگرفتگی معابر در برخی نقاط استان کرمان

منبع: ایـسنا
? پیش‌بینی رگبار باران و آبگرفتگی معابر در برخی نقاط استان کرمان