پیش‌بینی رگبار باران در جنوب کرمان/ شهداد همچنان رکورددار گرما در کشور | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: شهداد صبح امروز با حداقل دمای ۳۶ درجه سانتیگراد بعد از آغاجاری، گرمترین صبح را در بین ایستگاه‌های هواشناسی و روز گذشته با ثبت حداکثر دمای ۵۰.۴ درجه سانتیگراد، بالاترین دمای ثبت شده در کشور را داشته است. امین دریافر امروز ۲۴ مرداد ماه درباره […]



نذیر کرمان/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: شهداد صبح امروز با حداقل دمای ۳۶ درجه سانتیگراد بعد از آغاجاری، گرمترین صبح را در بین ایستگاه‌های هواشناسی و روز گذشته با ثبت حداکثر دمای ۵۰.۴ درجه سانتیگراد، بالاترین دمای ثبت شده در کشور را داشته است.

امین دریافر امروز ۲۴ مرداد ماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: همچنان تا اوایل هفته آینده شرایط برای وقوع رگبار و رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در نیمه جنوبی استان مهیاست و جاری شدن رواناب به ویژه در برخی از مناطق جنوب‌غربی محتمل است.

وی افزود: طی همین مدت در سایر مناطق استان وزش باد و گردوخاک پیش بینی می‌شود که در برخی از مناطق شمال، غرب و نیمه جنوبی همراه با کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت غبار خواهد بود.

دریافر با اشاره به تداوم هوای گرم در استان کرمان بیان کرد: لاله زار صبح امروز با دمای ۱۴ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و شهداد روز گذشته با دمای ۵۰ درجه گرم‌ترین نقطه استان بود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: شهداد صبح امروز با ثبت حداقل دمای ۳۶ درجه سانتیگراد بعد از آغاجاری با دمای ۳۸  درجه، گرمترین صبح را در بین ایستگاه‌های هواشناسی کشور داشته است.

 وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته نیز شهداد با ثبت حداکثر دمای ۵۰.۴ درجه سانتیگراد، بالاترین دمای ثبت شده در کشور را داشته است.

انتهای پیام


پیش‌بینی رگبار باران در جنوب کرمان/ شهداد همچنان رکورددار گرما در کشور

منبع: ایـسنا
? پیش‌بینی رگبار باران در جنوب کرمان/ شهداد همچنان رکورددار گرما در کشور