پیش‌بینی برداشت ۳۶۰ تن عسل در شهربابک | اخبار استان کرمان

مدیر جهاد کشاورزی شهربابک گفت: پیش‌بینی می‌شود طی امسال، حدود ۳۶۰ تن عسل در شهربابک برداشت شود که این میزان نسبت به پارسال افزایش داشته است. به گزارش خبرنگار نذیر کرمان و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سیدعلی وزیری گفت: برداشت عسل در شهرستان شهربابک به دلایل شرایط جوی و بارندگی‌های بهاره از نیمه […]



مدیر جهاد کشاورزی شهربابک گفت: پیش‌بینی می‌شود طی امسال، حدود ۳۶۰ تن عسل در شهربابک برداشت شود که این میزان نسبت به پارسال افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار نذیر کرمان و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سیدعلی وزیری گفت: برداشت عسل در شهرستان شهربابک به دلایل شرایط جوی و بارندگی‌های بهاره از نیمه دوم اردیبهشت آغاز شده است و تا نیمه اول مردادماه ادامه دارد.

 
وی با اشاره به این مطلب که این شهرستان، دارای ۲۰۸ زنبوردار با ظرفیت ۳۶ هزار کندو است، افزود: پیش‌بینی می‌شود طی امسال حدود ۳۶۰ تن عسل در این شهرستان برداشت شود که این میزان نسبت به پارسال افزایش داشته است.  
 
مدیر جهاد کشاورزی شهربابک تصریح کرد: بیشتر زنبورستان‌های این شهرستان با توجه به شرایط آب‌وهوایی در استان‌های کرمان، هرمزگان، کهگیلویه‌وبویراحمد، چهارمحال‌وبختیاری و لرستان در حال کوچ هستند.
 
 وی افزود: عسل تولیدی این شهرستان علاوه بر شهرستان به شهر‌ها و استان‌های همجوار هم به فروش می‌رسد.
 
انتهای پیام/ شهربابک


پیش‌بینی برداشت ۳۶۰ تن عسل در شهربابک

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? پیش‌بینی برداشت ۳۶۰ تن عسل در شهربابک