پیست اتومبیلرانی و موتورسواری در رفسنجان احداث می شود

کرمان – فت فتو – شهردار رفسنجان در حالی از احداث و راه اندازی پیست اتومبیلرانی و موتورسواری در این شهرستان با حمایت های مالی این نهاد خبر داد که پیگیری های دریافت مجوز این طرح از هیات اتومبیلرانی و موتورسواری در دست اقدام است. به گزارش فت فتو، مجید کهنوجی عصر شنبه در جمع […]

کرمان – فت فتو – شهردار رفسنجان در حالی از احداث و راه اندازی پیست اتومبیلرانی و موتورسواری در این شهرستان با حمایت های مالی این نهاد خبر داد که پیگیری های دریافت مجوز این طرح از هیات اتومبیلرانی و موتورسواری در دست اقدام است.

به گزارش فت فتو، مجید کهنوجی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در رفسنجان هیات اتومبیلرانی و موتورسواری فعال است بیان کرد: مکان مناسبی برای ارائه آموزش ها و مسابقات استانی یا کشوری وجود ندارد.

وی افزود: باید مکان مناسب، امن و دارای استانداردی ایجاد شود تا در راستای افزایش مهارت شرکت کنندگان موثر باشد که این امر از بروز حوادث جاده ای هم جلوگیری می کند.

شهردار رفسنجان با اشاره به اینکه ورزش اتومبیلرانی و موتورسواری ورزشی مهیج و بیشتر برای نسل جوان است تصریح کرد: وجود یک مکان امن و دارای استاندارد می تواند استعدادهای علاقمند به این ورزش پرطرفدار را شکوفا سازد و پرورش دهد.

وی از اعلام آمادگی شهرداری رفسنجان برای احداث این مکان خبر داد و خاطرنشان کرد: مقدمات راه اندازی پیست اتومبیلرانی و موتورسواری در رفسنجان فراهم می شود و پیگیری دریافت مجوز راه اندازی این پیست از هیات اتومبیلرانی و موتورسواری رفسنجان نیز در دست اقدام است در صورت گرفتن مجوز، عملیات احداث این پیست در موقعیت مکانی مناسب آغاز می شود.

کهنوجی خاطرنشان کرد: با راه اندازی این پیست می توان مسابقات کشوری را به میزبانی رفسنجان برپا کرد.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال کرمان قرار دارد.




پیست اتومبیلرانی و موتورسواری در رفسنجان احداث می شود

منبع:ایرنـا
? پیست اتومبیلرانی و موتورسواری در رفسنجان احداث می شود