پیروزی بصیرت ایران بر جنگ تحمیلی همه جانبه آمریکائی_صهیونیستی

مسؤل سازمان بسیج مهندسین صنعت‌ومعدن در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شیطان بزرگ یک جنگ تمام عیار را علیه جمهوری اسلامی در سناریوی مهسا امینی شروع کرد اما مردم و بصیرت آن‌ها پیروز شد. حجت قاسم‌پور در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان در خصوص اغتشاشات و فضای مه‌آلودی که به واسطه نقش […]

مسؤل سازمان بسیج مهندسین صنعت‌ومعدن در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شیطان بزرگ یک جنگ تمام عیار را علیه جمهوری اسلامی در سناریوی مهسا امینی شروع کرد اما مردم و بصیرت آن‌ها پیروز شد.

حجت قاسم‌پور در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان در خصوص اغتشاشات و فضای مه‌آلودی که به واسطه نقش پررنگ امپراتوری دروغ در فضای رسانه‌ای عنوان کرد: رژیم سفاک آمریکا در وقایع سال قبل با مستمسک قراردادن ماجرای دردناک و قبل از اعلام نتایج تحقیقات «درگذشت مرحومه امینی» یک پروژه از قبل طراحی شده را آغاز کرد و جرقه این آشوب‌ها توسط شیطان بزرگ زده شد.

وی ادامه داد: در این سناریو، شیطان بزرگ با تمامی امکانات و زیرساخت‌های در اختیار از جمله توئیتر، اینستاگرام، استارلینگ، حملات سایبری و… یک جنگ تمام عیار را علیه جمهوری اسلامی شروع کرد.

مسؤل سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن در رده تخصصی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: نکته حائز اهمیت در مورد آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر این بود که  مشخص شدحوادث اخیر، یک اغتشاش ساده نبود و به فرموده رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، یک جنگ ترکیبی و شناختی بود.

قاسم‌پور اذعان کرد: محوریت جنگ شناختی و جنگ ترکیبی دشمن، ادراک‌سازی و تمرکز بر روایت‌سازی نادرست و به شکل‌های مختلف ایجاد تردید در مردم نسبت به صداقت مسؤلان به‌وسیله تعمیم دادن بعضی کدها از حوادث اخیر بود.

وی افزود: در این عملیات دست تمامی مزدوران و دست نشانده‌های آمریکا از جمله رژیم صهیونیستی، انگلیس، رژیم سعودی به واضح آشکار بود دشمنان نظام تمام تجربیات چهل و چهار ساله خود را برای متوقف کردن نظام جمهوری اسلامی بکار بردند.

مسؤل سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن در رده تخصصی سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: در حوادث سال گذشته دشمن به دلیل تجربه کمتر، تاثیرپذیری بیشتر و برافروخته شدن احساسات عمومی مردم، تمرکز اصلی خود را بر دانش‌آموزان، دهه هشتادی‌ها و به‌ویژه دختران گذاشت و تاحدودی هم در این مبحث موفقیت‌هایی به‌دست آورد.

قاسم‌پور افزود: البته در خصوص دانش آموزان و نوجوانان باید به این نکته توجه کرد که آموزش و پرورش به عنوان خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی و رسانه‌ای دشمن، بهترین نهاد برای مقابله با دشمن در زمینه کارهای فرهنگی است و باید به این نکته توجه داشت که ما باید به‌جای اتهام زنی به جوانان و نوجوانان، به اسیب‌شناسی نسل جدید بپردازیم و با راهکار مناسب، برنامه‌ریزی بلند مدتی برای این نسل بی‌بدیل انجام دهیم.

وی ابراز کرد: دشمن در اغتشاشات اخیر از حربه‌های متفاوتی از جمله دامن‌زدن به اعتصابات و بستن بازارها، صنایع، کارخانه‌ها، تأکید بر کشته‌سازی و انتساب آن به نیروهای امنیتی، تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و… استفاده کرد، اما الحمدالله با درایت و بصیرت مردم ولایی و انقلابی تحت رهبری ولی امر مسلمین جهان این‌بار هم دشمن شکست خورد و مردم ایران از این امتحان سربلند بیرون آمدند.

انتهای خبر/ طهماسبی
 




پیروزی بصیرت ایران بر جنگ تحمیلی همه جانبه آمریکائی_صهیونیستی

منبع:آرمـان
? پیروزی بصیرت ایران بر جنگ تحمیلی همه جانبه آمریکائی_صهیونیستی