پیرغلامان حسینی پرچم‌دار ایثار و شهادت هستند

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در آئین اختتامیه اجلاسیه پیرغلامان حسینی گفت: تکریم شما ارزش زیادی دارد و ضروری است، شما پرچم‌دار ایثار و شهادت هستید. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی امشب در آئین اختتامیه اجلاسیه پیرغلامان حسینی در حسینیه ثارالله شهر کرمان گفت: سلام و درود […]



نماینده ولی فقیه در استان کرمان در آئین اختتامیه اجلاسیه پیرغلامان حسینی گفت: تکریم شما ارزش زیادی دارد و ضروری است، شما پرچم‌دار ایثار و شهادت هستید.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی امشب در آئین اختتامیه اجلاسیه پیرغلامان حسینی در حسینیه ثارالله شهر کرمان گفت: سلام و درود به شهدا مقاومت و تمام مهمان‌های عزیز و خیر مقدم عرض می‌کنم خدمت پیرغلامان و خادمان امام حسین علیه‌السلام که چند روزی مهمان مردم مهمان‌نواز کرمان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: تکریم از شما بر همه لازم و ضروری است؛ چراکه شما بنیان گذار سنت حسنه هستید؛ شما محل اهل‌بیت علیهم‌السلام به‌ویژه امام حسین علیه‌السلام هستید و هر کس شما را دوست داشته باشید یعنی امام حسین علیه‌السلام را دوست دارد
 
امام جمعه شهر کرمان بیان کرد: شما در مکتب و خیمه‌ای هستید که مرجع تقلید است و این مقام کمی نیست؛ شما عمر خود را در این راه گذرانده‌اید و سن خود را در بهترین جا صرف کرده‌اید.

وی خاطرنشان کرد: همه ما در یک سیر طبیعی سن خود را سپری می‌کنیم و هر چی سن بالا می‌رود، تکریم آن بیشتر است و شما در خدمت به امام حسین علیه‌السلام و اهل‌بیت علیهم‌السلام سن خود را سپری کرده‌اید و تکریم شما ارزش زیادی دارد و ضروری است و شما پرچم‌دار ایثار و شهادت هستید.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی خاطرنشان کرد: خادمان حسینی عمر خود را در راه مکتب امام حسین علیه‌السلام گذاشتند و در نگاه دینی تکریم کسانی که سنی از آن‌ها گذشته لازم است. پیرغلامان سن خود را در بهترین جا صرف کرده‌ و در دستگاهی ورود کردند که هر چه سن آن‌ها بالاتر می‌رود با ارزش‌تر می‌شوند.
 

انتهای خبر/م


پیرغلامان حسینی پرچم‌دار ایثار و شهادت هستند

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? پیرغلامان حسینی پرچم‌دار ایثار و شهادت هستند