پیام مدیرکل ورزش کرمان در پی درخشش کرمانی‌ها در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی آسیا

به دنبال درخشش کرمانی‌ها با کسب ۱۳ مدال رنگارنگ در در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی آسیا، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان پیام تبریکی صادر کرد. به گزارش نذیر کرمان؛ متن پیام میثم پاریزی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیمسرمایه‌های انسانی از ابتدای شروع انقلاب اسلامی، مهم‌ترین داشته‌های این نظام مردمی بوده اند […]


به دنبال درخشش کرمانی‌ها با کسب ۱۳ مدال رنگارنگ در در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی آسیا، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش نذیر کرمان؛ متن پیام میثم پاریزی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سرمایه‌های انسانی از ابتدای شروع انقلاب اسلامی، مهم‌ترین داشته‌های این نظام مردمی بوده اند که همواره افتخارات گوناگونی را در عرصه‌های ملی و بین المللی به ارمغان آورده اند و ثابت کرده اند با اتکا به خداوند متعال و یاری جستن از اهل بیت عصمت و طهارت «علیهم السلام» که معدن همه خوبی‌ها و زیبایی‌ها هستند، می‌توان قله‌های عظیم موفقیت در عرصه‌های گوناگون را فتح نمود.
درخشش ورزشکاران کرمانی با کسب ۱۳ مدال رنگارنگ در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی آسیا، مایه افتخار و سربلندی و گواهی بر شایستگی‌ها و استعداد‌های سرشار جوانان مستعد و با انگیزه دیار کریمان است.
اینجانب این موفقیت بزرگ و مسرت بخش را به این ورزشکاران افتخارآفرین، خانواده محترم شان، مربیان و جامعه ورزش استان و کشور تبریک عرض نموده و امیدوارم با یاری حق تعالی و همت بلند ورزشکاران این خطه، شاهد تداوم موفقیت‌ها و افتخارآفرینی‌های دیار کریمان در عرصه‌های مختلف باشیم.
انتهای پیام


پیام مدیرکل ورزش کرمان در پی درخشش کرمانی‌ها در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی آسیا

منبع: بــرنا
? پیام مدیرکل ورزش کرمان در پی درخشش کرمانی‌ها در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی آسیا