پیام تسلیت رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پی درگذشت سلیمی آشتیانی خَیّرِ عرصه مدرسه‌سازی | اخبار اصلاحات

به گزارش اصلاحات نیوز؛ در متن پیام تسلیت محسن حاجی میرزایی آمده است: «وَ بَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون خبر اندوهناک آسمانی شدن چهره ماندگار و خیّر نیکوکار و وارسته عرصه مدرسه سازی، «جناب آقای هاشم سلیمی آشتیانی» موجب تأثر و تألم خاطر فراوان این جانب شد. […]


به گزارش اصلاحات نیوز؛ در متن پیام تسلیت محسن حاجی میرزایی آمده است:

«وَ بَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون

خبر اندوهناک آسمانی شدن چهره ماندگار و خیّر نیکوکار و وارسته عرصه مدرسه سازی، «جناب آقای هاشم سلیمی آشتیانی» موجب تأثر و تألم خاطر فراوان این جانب شد.

گنجینه‌ وجود خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار آموزش‌وپرورش، خیر کثیری است که همواره آثار و برکات زیادی برای نظام تعلیم و تربیت و میهن عزیزمان داشته است.

بی شک تلاش های خالصانه و خدمات شایسته و ماندگار زنده یاد سلیمی در ساخت بیش از ۲۰ مدرسه و یاری ساخت ۲۰۰ مدرسه خیرساز، اقدام کم نظیری و باقیات الصاحاتی است که هیچ‌گاه از خاطر نخواهد زدود و ثمرات، خیرات و آثار اخروی فراوانی برای وی در پی خواهد داشت.

ضمن ابراز همدردی، این ضایعه بزرگ را به خانواده بزرگ آموزش و پرورش، خیرین مدرسه ساز کشور و خانواده معزز و معزای این فقید سعید، «تسلیت» می گویم و از خداوند رحمان برای آن مرحوم، رحمت واسعه و غفران الهی مسألت می نمایم.

یادشان گرامی و راهشان پر رهرو
محسن حاجی میرزایی


پیام تسلیت رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پی درگذشت سلیمی آشتیانی خَیّرِ عرصه مدرسه‌سازی

منبع: اصلاحات نیوز
? پیام تسلیت رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پی درگذشت سلیمی آشتیانی خَیّرِ عرصه مدرسه‌سازی