پیام تسلیت امام جمعه و بخشدار راین به مناسبت رحلت امام(ره) و قیام ۱۵خرداد

امام جمعه و بخشدار در پیام‌های جداگانه‌ای فرا رسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین پانزدهم خردادماه را تسلیت گفتند. به گزارش فت فتو؛ حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه راین  و محسنی بخشدار راین به مناسبت  سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و قیام خونین پانزدهم خردادماه با صدور پیامی فرا رسیدن […]

امام جمعه و بخشدار در پیام‌های جداگانه‌ای فرا رسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین پانزدهم خردادماه را تسلیت گفتند.

به گزارش فت فتو؛ حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه راین  و محسنی بخشدار راین به مناسبت  سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و قیام خونین پانزدهم خردادماه با صدور پیامی فرا رسیدن این ایام را تسلیت گفتند.

در پیام امام جمعه  راین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
چهاردهم خردادماه،سالروز عروج بزرگ مردی ازجنس صداقت و‌ درایت است که باتکیه بر نیروی ایمان، باور درونی، قدرت الهی و با تأسی ازفرهنگ عظیم ولایی و نبوی درمقابل ظلم و ستم ایستاد وقدمی عقب‌نشینی نکرد.

آن امام عادل وخداجو باپیروی از آموزه‌های مکتب انسان‌ساز نبوی و‌نهضت سرخ حسینی، بیداری و آگاهی ملت‌ها و مردم ستمدیده را سرلوحه مبارزات و تحرکات انقلابی خود قرار داد.

امام راحل با مبارزه همه جانبه با رژیم ستمشاهی و اربابان زر و زور و مقابله با استکبارجهانخوار، الگویی برای همه آزادی خواهان و ظلم ستیزان درجهان محسوب و به عنوان نقطه امیدمظلومان و ستمدیدگان قلمداد می‌شود.

یقیناً انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بزرگترین رخداد سیاسی و تاریخی است که با درایت، هوشمندی و کیاست بت‌شکن زمانه حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذاشته شد و امروزه روزنه امید و‌افقی روشن برای آزادی‌خواهان است.

اینجانب سالگردعروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) را به ملت بزرگ ایران به ویژه مردم انقلابی راین  تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و توفیق و عزت همگان را از خداوند سبحان مسألت دارم.

در متن پیام تسلیت بخشدار راین  آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
تقویم جمهوری اسلامی ایران در نیمه خردادماه، تداعی کننده ایامی مملو از حادثه و حماسه‌ای‌ از جنس ایثار و شهادت همچنین به سوگ نشستن مردم جمهوری اسلامی ایران در غم فراق بنیانگذار جمهوری اسلامی است.

آنچه که مبرهن است، امام خمینی(ره) یک حقیقت همیشه زنده و نام او پرچم انقلاب، راه او‌ راه انقلاب‌ و اهداف او اهداف انقلاب خواهد بود.

اینجانب فرا رسیدن سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و شهادت یاران ایشان در  قیام خونین پانزدهم خردادماه را به همه مردم ایران بویژه مردم متدین و انقلابی منطقه راین  تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال عزت و اقتدار مردم جمهوری اسلامی ایران را ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری خواستارم.

انتهای پیام/ تاج الدینی




پیام تسلیت امام جمعه و بخشدار راین به مناسبت رحلت امام(ره) و قیام ۱۵خرداد

منبع:آرمـان
? پیام تسلیت امام جمعه و بخشدار راین به مناسبت رحلت امام(ره) و قیام ۱۵خرداد