پیام تبریک استاندار کرمان در پی قهرمانی «سعید افروز» در مسابقات پارالمپیک پاریس  | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان طی پیامی قهرمانی «سعید افروز» در مسابقات پارالمپیک پاریس را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم برافراشتن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در آوردگاه بین‌المللی پارالمپیک پاریس با درخشش سعید افروز ورزشکار قهرمان کرمانی موجب فخر و مباهات مردم ایران به ویژه مردم شریف استان […]



نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان طی پیامی قهرمانی «سعید افروز» در مسابقات پارالمپیک پاریس را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برافراشتن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در آوردگاه بین‌المللی پارالمپیک پاریس با درخشش سعید افروز ورزشکار قهرمان کرمانی موجب فخر و مباهات مردم ایران به ویژه مردم شریف استان کرمان شد.

افتخارآفرینی توأم با تلاش و اراده «سعید افروز» در غلبه بر محدودیت‌ها با شکستن رکورد پارالمپیک و جهان و کسب مدال طلای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس در رشته پرتاب نیزه، بیانگر شایستگی‌های بی‌شمار و تلاش و اراده جوانان با استعداد دیار کریمان است. 

اینجانب این افتخارآفرینی را به ورزشکار غیور «سعید افروز» و خانواده محترمشان، مربیان زحمتکش، جامعه ورزشی استان، مردم استان کرمان خاصه مردم قهرمان‌پرور جیرفت تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال تندرستی و بهروزی همه ورزشکاران استان و تداوم این توفیق‌ها را در راه اعتلا و سربلندی ایران اسلامی مسئلت دارم.

انتهای پیام 


پیام تبریک استاندار کرمان در پی قهرمانی «سعید افروز» در مسابقات پارالمپیک پاریس 

منبع: ایـسنا
? پیام تبریک استاندار کرمان در پی قهرمانی «سعید افروز» در مسابقات پارالمپیک پاریس