پیاده‌سازی الگوهای توانمند‌سازی بنیاد علوی در ارزوئیه | اخبار استان کرمان

فرماندار شهرستان ارزوئیه گفت: این منطقه به عنوان مناطق الگویی بنیاد مستضعفان علوی در کل کشور انتخاب شد. به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه‌ خبری تحلیلی «نذیر کرمان» رضا اسماعیل‌کاخ با محمدعلی اصغری‌زاده رئیس مرکز آبادانی و پیشرفت مناطق محروم بنیاد علوی دیدار کرد. فرماندار ارزوئیه در این دیدار از پایان فرآیند انتخاب مناطق الگویی […]




فرماندار شهرستان ارزوئیه گفت: این منطقه به عنوان مناطق الگویی بنیاد مستضعفان علوی در کل کشور انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه‌ خبری تحلیلی «نذیر کرمان» رضا اسماعیل‌کاخ با محمدعلی اصغری‌زاده رئیس مرکز آبادانی و پیشرفت مناطق محروم بنیاد علوی دیدار کرد.

فرماندار ارزوئیه در این دیدار از پایان فرآیند انتخاب مناطق الگویی با انتخاب دو مجموعه توانمند و فعال (شهرستان ارزوئیه) در استان‌ کرمان و (رازجرگلان) در استان خراسان شمالی در کل کشور خبر داد.

وی تاکید کرد: به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و پیاده‌سازی فرایند آبادانی و پیشرفت در شهرستان ارزوئیه با استفاده از راهبردهای توان‌افزایی و جذب مشارکت‌های مردمی، بنیاد علوی به عنوان بازوی محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان اقدام به پیاده‌سازی الگوی جامع آبادانی و پیشرفت در این منطقه می‌کند.

اسماعیل‌کاخ مدعی شد: این طرح با اهدافی، چون رفع محرومیت و توانمندسازی اقتصادی و فرهنگی، توانمندسازی اجتماعی مردم و تکیه بر قابلیت‌ها و توانمندی‌های بومی و طبیعی مناطق بر اساس پژوهش‌های میدانی و الگوی انجام شده در شهرستان ارزوئیه توسط بنیاد علوی انجام خواهد گرفت.

در ادامه محمدعلی اصغرزاده با بیان اینکه هدف اصلی بنیاد علوی در منطقه ارزوئیه، پیشرفت با رویکرد جامع اقتصادی شهرستان است، عنوان کرد: این امر با مشارکت و همکاری بخش‌های مختلف دولتی، خیران، گروه‌های مردم و همچنین رعایت اصل پایداری و هم‌اندیشی (مسئولان، نخبگان و…) در شهرستان ارزوئیه صورت می‌گیرد.

انتهای خبر/


پیاده‌سازی الگوهای توانمند‌سازی بنیاد علوی در ارزوئیه

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? پیاده‌سازی الگوهای توانمند‌سازی بنیاد علوی در ارزوئیه