پیاده‌روی جاماندگان اربعین در بافت برگزار می‌شود | اخبار استان کرمان

مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان بافت، از حرم مطهر شهدای گمنام تا حرم مطهر امام‌زاده فاطمه سلطان فقیه‌الدین برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»،مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان بافت، با حضور گسترده عاشقان و ارادتمندان به اهل‌بیت (ع)، از حرم مطهر شهدای گمنام آغاز و […]



مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان بافت، از حرم مطهر شهدای گمنام تا حرم مطهر امام‌زاده فاطمه سلطان فقیه‌الدین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»،مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان بافت، با حضور گسترده عاشقان و ارادتمندان به اهل‌بیت (ع)، از حرم مطهر شهدای گمنام آغاز و تا حرم مطهر امام‌زاده فاطمه سلطان فقیه‌الدین (س) ادامه خواهد داشت، این مراسم که به‌مناسبت اربعین حسینی برگزار می‌شود، فرصتی برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام حسین (ع) و یاران باوفایش است.

این پیاده‌روی معنوی که هر ساله با حضور پرشور مردم برگزار می‌شود، امسال نیز با برنامه‌های ویژه‌ای همراه خواهد بود، از جمله این برنامه‌ها می‌توان به قرائت زیارت اربعین، مداحی و سخنرانی‌های مذهبی اشاره کرد، همچنین، در طول مسیر، ایستگاه‌های صلواتی برای پذیرایی از زائران در نظر گرفته شده است.

مسئولان برگزاری این مراسم از تمامی مردم دعوت کرده‌اند تا با حضور در این پیاده‌روی، عشق و ارادت خود را به امام حسین (ع) و اهل‌بیت (ع) نشان دهند و در این حرکت عظیم معنوی شرکت کنند.

این مراسم از ساعت ۶ صبح آغاز و تا ظهر ادامه خواهد داشت.

 پیاده‌روی جاماندگان نمادی از وحدت و همبستگی مسلمانان، و فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های حسینی است. حضور گسترده مردم در این مراسم، نشان‌دهنده عشق و ارادت بی‌پایان آنان به امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان خواهد بود.

انتهای خبر/بارانی


پیاده‌روی جاماندگان اربعین در بافت برگزار می‌شود

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? پیاده‌روی جاماندگان اربعین در بافت برگزار می‌شود