پمپ‌چی متخلف بازداشت شد | اخبار استان کرمان

با دستور قاضی دادگاه جازموریان، پمپ‌چی متخلف بازداشت شد. به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان »؛ بادستور قاضی دادگاه جازموریان پمپ‌چی متخلف یکی از پمپ بنزین‌های این شهرستان دستگیر شد.   مکران‌نژاد رئیس حوزه قضایی جازموریان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: دادگاه جازموریان مدافع حقوق شهروندان می‌باشد و از مردم انتظار داریم […]




با دستور قاضی دادگاه جازموریان، پمپ‌چی متخلف بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان »؛ بادستور قاضی دادگاه جازموریان پمپ‌چی متخلف یکی از پمپ بنزین‌های این شهرستان دستگیر شد.

 
مکران‌نژاد رئیس حوزه قضایی جازموریان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: دادگاه جازموریان مدافع حقوق شهروندان می‌باشد و از مردم انتظار داریم جهت جلوگیری از تخلفات این‌چنینی موارد را به‌ صورت مستند به دادگاه جازموریان جهت برخورد با متخلفان ارائه نمایند.
 
وی افزود: جایگاه‌های عرضه سوخت شهرستان به صورت مداوم در حال رصد است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف طبق قانون با آن برخورد می‌شود.
 
گفتنی است، پمپ‌چی متخلف در جازموریان اقدام به فروش بنزین به قاچاقچیان سوخت در مشک می‌کرد و همین امر سبب ایجاد بی‌نظمی در پمپ وسرگردانی شهروندان شده بود.
 
قاچاق سوخت در شهرستان‌های جنوب کرمان به دلیل همجواری با دو استان مرزی صورت می‌گیرد که مسئولان مرتبط در تلاش برای جلوگیری از کاهش تاراج این سرمایه ملی هستند.
منبع: رودبار ما
انتهای خبر/پورحیدر


پمپ‌چی متخلف بازداشت شد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? پمپ‌چی متخلف بازداشت شد