پلیس سیرجان از قاچاق ۲۴ هزار لیتر گازوئیل جلوگیری کرد | خبر کرمان

سیرجان_فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از توقیف یک دستگاه کامیون کانتینر دار حامل ۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق با مدارک جعلی خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ جواد خواجه‌پور، صبح دوشنبه گفت: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی سیرجان، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور سیرجان – بندرعباس یک دستگاه کامیون […]



سیرجان_فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از توقیف یک دستگاه کامیون کانتینر دار حامل ۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق با مدارک جعلی خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ جواد خواجه‌پور، صبح دوشنبه گفت: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی سیرجان، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور سیرجان – بندرعباس یک دستگاه کامیون کانتینر دار را جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون که دارای مدارک و مهر و موم جعلی بود، ۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق که قصد انتقال به جنوب برای خروج از کشور را داشت، کشف و در این رابطه دو متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ جواد خواجه‌پور، با اشاره به اینکه سوخت‌های قاچاق به شرکت نفت شهرستان تحویل شد، خاطرنشان کرد: پلیس امنیت اقتصادی فراجا در راستای مبارزه با جرایم و مفاسد اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات هموطنان گرامی است.

کد خبر ۶۲۶۳۴۹۳


پلیس سیرجان از قاچاق ۲۴ هزار لیتر گازوئیل جلوگیری کرد

منبع: مــهر
? پلیس سیرجان از قاچاق ۲۴ هزار لیتر گازوئیل جلوگیری کرد