پلمب یک مطب و چند داروخانه در جیرفت

شهردار جیرفت گفت: مطب یکی از پزشکان متخصص و داروخانه‌های شبانه‌روزی جیرفت که زباله‌های عفونی تولیدی خود را در معابر رها کرده بودند، پلمب شد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ هادی ربانی با بیان کوتاه نیامدن شهرداری جیرفت در بحث بهداشت عمومی و سلامت مردم اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع معاون […]



شهردار جیرفت گفت: مطب یکی از پزشکان متخصص و داروخانه‌های شبانه‌روزی جیرفت که زباله‌های عفونی تولیدی خود را در معابر رها کرده بودند، پلمب شد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ هادی ربانی با بیان کوتاه نیامدن شهرداری جیرفت در بحث بهداشت عمومی و سلامت مردم اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع معاون خدمات شهری با حضور در محل جرم مشهود را صورت‌جلسه و اسناد مدارک جمع‌آوری و جهت سیر مراحل قانونی به نظر مقام محترم قضایی ارسال و مطابق با مواد ۱۶ قانون پسماند و ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی تقاضای مجازات فرد یا افراد خاطی را کرده است.

شهردار جیرفت در ادامه بیان کرد: در چند روز گذشته مطب یکی از پزشکان متخصص و داروخانه‌های شبانه‌روزی جیرفت که زباله‌های عفونی تولیدی مطب و محل کسب خود را در معابر رها کرده بودند با پیگیری شهرداری و دستور مقام محترم قضایی و همکاری فرماندهی انتظامی (پلیس اطلاعات) پلمب و پرونده در شعبه بازپرسی در حال رسیدگی است.

 ربانی خاطرنشان کرد: خط قرمز شهرداری بهداشت عمومی است و در همین راستا از شهروندان خواست برای داشتن شهری زیبا و تمیز نیاز به همکاری شما عزیزان است.

انتهای خبر/ پسند


پلمب یک مطب و چند داروخانه در جیرفت

منبع:آرمـان
? پلمب یک مطب و چند داروخانه در جیرفت