پلمب و تعطیلی ۴ کارگاه در کهنوج | اخبار استان کرمان

دادستان کهنوج از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاک‌سازی نقاط آلوده در این شهرستان به همت فراجا خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، امید رضایی در تشریح اقدامات صورت‌گرفته در اولین روز اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی اظهار کرد: چهار کارگاه ضایعاتی به‌ دلیل […]




دادستان کهنوج از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاک‌سازی نقاط آلوده در این شهرستان به همت فراجا خبر داد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، امید رضایی در تشریح اقدامات صورت‌گرفته در اولین روز اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی اظهار کرد: چهار کارگاه ضایعاتی به‌ دلیل این‌ که مدیریت آنها به اتباع غیرمجاز واگذار شده بود پلمب و دستورات قضایی جهت جمع‌آوری انشعاب آب و برق این کارگاه‌ها صادر و صاحبان جواز کسب ایرانی این چهار کارگاه به دستگاه قضایی فراخوانده شدند. 

 
وی افزود: در این رابطه پنج خودروی حامل جمع‌آوری ضایعات مربوط به کارگاه‌های فوق نیز توقیف شده است. 
 
دادستان کهنوج ادامه داد: در روز اول اجرای این طرح بیش از ۶۰ راس احشام سرقتی و همچنین مقادیر زیادی اموال مسروقه از تابلو‌های عمومی گرفته تا اموال مردم کشف و ضبط شده است. 
 
رضایی گفت: کشف مقادیری سلاح گرم و سرد انجام و همچنین یک دستگاه موتور سیکلت سنگین و چند عدد موتورسیکلت فاقد‌پلاک نیز توقیف شده است.
 
دادستان کهنوج  بیان کرد: چهار نفر از اراذل و اوباش خطرناک و شناسنامه‌دار نیز در منطقه بازداشت شده‌اند.
 
انتهای خبر/پ


پلمب و تعطیلی ۴ کارگاه در کهنوج

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? پلمب و تعطیلی ۴ کارگاه در کهنوج