پشتیبانی قضایی از تولید در کرمان به الگوی کشوری تبدیل شود

کرمان – فت فتو – رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان از حمایت های سیستم قضایی بویژه رئیس کل دادگستری این استان تقدیر کرد و گفت: سیستم قضایی بصورت یکپارچه پشتیبان حوزه تولید و فعالان اقتصادی است که جای تقدیر ویژه دارد و این پشتیبانی می تواند به عنوان الگوی کشوری مطرح شود. […]

کرمان – فت فتو – رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان از حمایت های سیستم قضایی بویژه رئیس کل دادگستری این استان تقدیر کرد و گفت: سیستم قضایی بصورت یکپارچه پشتیبان حوزه تولید و فعالان اقتصادی است که جای تقدیر ویژه دارد و این پشتیبانی می تواند به عنوان الگوی کشوری مطرح شود.

به گزارش فت فتو، سید مهدی طبیب زاده روز پنجشنبه در نخستین گردهمایی فعالان اقتصادی و مسئولان قضایی استان کرمان با عنوان “مانع زدایی اقتصادی، پشتیبانی قضایی” افزود: زمانی که سیستم قضایی به خوبی از تولید پشتیبانی می کند، شاهد مناطقی توسعه یافته خواهیم بود و شهرستان زرند نمونه این موارد است.
وی ادامه داد: آنچه کشور را در شرایط سخت، استوار نگه داشته، تولید است و بی دلیل نیست که تمام فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال های اخیر مربوط به این حوزه و با محوریت توجه به بخش تولید بوده است.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با بیان این مطلب که اساسی ترین نیاز کشور در شرایط کنونی در حوزه تولید است تاکید کرد: اتاق بازرگانی از فعالیت های مشروع سرمایه گذاری و اقتصادی حمایت می کند.
طبیب زاده از فعالان اقتصادی به عنوان سربازان و مجاهدان کشور یاد کرد و ادامه داد: سرمایه گذاران نباید در مسیر سرمایه گذاری معطل شوند و در ادامه در رسیدگی به دعاوی مربوط به فعالان اقتصادی باید به زمان، توجه ویژه ای صورت گیرد.
وی ادامه داد: ۷۵ درصد مسائل حوزه اقتصادی در حوزه های بانک، مالیات و بیمه است و تقاضا داریم با دقت برای حمایت از سرمایه گذاران عرصه تولید ورود شود.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: در حال حاضر بخش عمده ای از توجه ها به واحدهای بزرگ اقتصادی است و باید به واحدهای کوچک نیز توجه ویژه ای صورت گیرد تا از ریزش اشتغال جلوگیری شود.
طبیب زاده بیان کرد: تا پایان سال جاری استان کرمان کارنامه درخشانی در راستای تحقق شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها خواهد داشت.




پشتیبانی قضایی از تولید در کرمان به الگوی کشوری تبدیل شود

منبع:ایرنـا
? پشتیبانی قضایی از تولید در کرمان به الگوی کشوری تبدیل شود