پشتیبانی از ولایت فقیه واجب است

در وصیت‌نامه «سید محمد حسینی رفسنجانی» آمده؛ وظیفه همه ما اجرای فرمان ولایت فقیه است و پشتیبانی از او بر همه ما واجب شده است. به گزارش گروه فرهنگ  شهادت پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» شهید «سیدمحمد حسینی رفسنجانی» یکم تير۱۳۴۱، در روستای كبوترخان از توابع شهرستان رفسنجان به‌دنيا آمد. وی تا پايان دوره ابتدایی […]



در وصیت‌نامه «سید محمد حسینی رفسنجانی» آمده؛ وظیفه همه ما اجرای فرمان ولایت فقیه است و پشتیبانی از او بر همه ما واجب شده است.

به گزارش گروه فرهنگ  شهادت پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» شهید «سیدمحمد حسینی رفسنجانی» یکم تير۱۳۴۱، در روستای كبوترخان از توابع شهرستان رفسنجان به‌دنيا آمد. وی تا پايان دوره ابتدایی درس خواند. به‌عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت. سرانجام درسوم فروردين ۱۳۶۱، در دشت‌ عباس توسط نيروهای عراقی بر اثر اصابت تركش به شهادت رسيد.

پیکر وی در گلزار شهدای شهرستان كرمان به خاک سپرده شد.

در ادامه وصیت‌نامه شهید «سید محمد حسینی رفسنجانی» را می‌خوانیم:

بسم رب‌الشهداء والصدیقین

قالواربناالله ثم‌استقاموا و نرید انمن علی‌الدین استضعفوا فی‌الارض و نجعلهم‌الائمه و نجعلهم‌الوارثین . به‌نام آن‌که به او نیازمندند و او از همه بی‌نیاز، نمی دانم که چگونه شروع کنم چون وصیت‌نامه نوشتن کارکسانی است که مخلصانه زیستند و چون صاعقه‌ای درخشیدند و رفتند.

اما من درخود این لیاقت را نمی‌بینم که خود را با شهیدان یکسان ببینم و وصیت کنم ولی امیدوارم که فیض رفیع شهادت نصیبم شود، گر چه لایق نیستم ولی به فضل خدا امیدوارم. مادر گرامیم، برایم ناله نکنید، زیرا زحماتی که کشیدی در راه خدا و بیداری‌های شبانه و دویدن‌های روزانه و زحمات سالانه همه در راه خدا بوده و اجری عظیم شامل حالت شود.

امیدوارم که با صبر و استقامت این اجر را زیادتر کنی که خدا صابران را دوست دارد. خواهران و برادران برای جوان هنگامی باید گریست که در بستر بمیرد. جوانی که در راه خدا شهید می‌شود احتیاج به گریه ندارد بلکه احتیاج به ادامه‌دهنده راه دارد.

وظیفه همه ماها دراین روزها اجرای فرمان ولایت فقیه است و پشتیبانی از ولایت فقیه بر همه ما واجب شده است. مادری که وقتی پیام شهادت فرزند اولش را به او می‌دهند بار سفر جبهه رفتن فرزند دومش را می‌بندد.

این ملت پشت و پناهش خدا، راهنمایش قرآن‌ست و شکست را به عرصه این ملت راهی نیست. ان‌شاء‌الله که ما با خونمان ضعیفان را وارثان زمین گردانیم. خداوند یار و نگهدار امام باشد.

والسلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته 
سید محمد حسینی 

منبع/ نوید شاهد
انتهای خبر/ طهماسبی


پشتیبانی از ولایت فقیه واجب است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? پشتیبانی از ولایت فقیه واجب است