پشت‌پرده حملات ۴ جانبه اصولگرایان به پزشکیان در مناظره چهارم

غلامعلی دهقان، فعال سیاسی در یادداشتی نوشت: مناظره‌ چهارم نامزدهای ریاست‌جمهوری‌ با محوریت سیاست خارجی اما در عمل مناظره‌ درباره همه چیز هم برگزار شد. در این مناظره، قالیباف نسبت به مناظرات قبلی روبه‌جلو حرکت کرد تا شاید همچنان بختی برای انتخاب نهایی اصولگرایان داشته باشد. اما پدیده امشب‌ مصطفی پورمحمدی بود. صریح‌الهجه و شجاع […]


غلامعلی دهقان، فعال سیاسی در یادداشتی نوشت: مناظره‌ چهارم نامزدهای ریاست‌جمهوری‌ با محوریت سیاست خارجی اما در عمل مناظره‌ درباره همه چیز هم برگزار شد.

در این مناظره، قالیباف نسبت به مناظرات قبلی روبه‌جلو حرکت کرد تا شاید همچنان بختی برای انتخاب نهایی اصولگرایان داشته باشد.

اما پدیده امشب‌ مصطفی پورمحمدی بود. صریح‌الهجه و شجاع در بیان ناگفته‌های پرونده موسوم به کرسنت. پورمحمدی با طرح این‌ نکته که سعید جلیلی باعث کشدار شدن قضیه کرسنت و ضرر به بیت‌المال شده است، یادآور انتقاد جدی ولایتی در مناظره‌ سال۱۳۹۲ بود.

در آن مناظره، ولایتی جلیلی را مورد حمله قرار داد که چرا در قضیه هسته‌ای فقط به دنبال وعظ و خطابه در مذاکرات بوده است و سبب کشدار شدن قضیه هسته‌ای‌ شده‌ و راه‌حلی نداشته است.

حضور پورمحمدی‌ در کل‌ مناظرات سبب شده است تا مسعودپزشکیان کمتر در معرض حمله نامزدهای چهارگانه قرار گیرد. هرچند حملات امشب آنها به‌ او، نشان از رشد آرای وی در نظرسنجی‌های معتبر دارد و اعتراف ضمنی نامزدهای رقیب بود به شکست.

/اعتماد


پشت‌پرده حملات ۴ جانبه اصولگرایان به پزشکیان در مناظره چهارم

منبع: اصلاحات نیوز
? پشت‌پرده حملات ۴ جانبه اصولگرایان به پزشکیان در مناظره چهارم