پزشکیان اصلاح گر مشکلات جامعه است

سیده فاطمه مهاجرانی شامگاه یکشنبه در گردهمایی زنان حامی پزشکیان اظهار کرد: ریشه ما در شهری است که زادگاه بزرگان زیادی است. مهاجرانی با اشاره به تلاش ۱۵۰ ساله برای دموکراسی در کشور گفت: آزادی و دموکراسی یک شبه ایجاد نمی‌شود بلکه در گذر تاریخ به دست می‌آید. مهاجرانی گفت: اکنون در بزنگاه تاریخ هستیم […]


سیده فاطمه مهاجرانی شامگاه یکشنبه در گردهمایی زنان حامی پزشکیان اظهار کرد: ریشه ما در شهری است که زادگاه بزرگان زیادی است.

مهاجرانی با اشاره به تلاش ۱۵۰ ساله برای دموکراسی در کشور گفت: آزادی و دموکراسی یک شبه ایجاد نمی‌شود بلکه در گذر تاریخ به دست می‌آید.

مهاجرانی گفت: اکنون در بزنگاه تاریخ هستیم و التماس من برای رأی دادن بخاطر فرزندان و دختران است.

وی گفت: ساختن کشور بدون روابط سیاسی درست و بدون ارتباط با دنیا وهم است.

مهاجرانی درباره حمایت ظریف از پزشکیان گفت: ظریف سودای وزارت ندارد بلکه وزارت باید منت ظریف را بکشد چراکه ظریف نکته‌ای را در تاریخ درک کرده که لازم می‌داند اینگونه در راستای آن تلاش کند.

معاون زنان ستاد انتخاباتی پزشکیان در کشور با اشاره به ادعای احیای آذرآب و هپکو ادامه داد: مگر در دوره طلایی اصلاحات تولید بالا نداشتند، این آمار کجاست؟ عدد که دروغ نمی‌گوید، هپکو و آذرآب اکنون چقدر تولیدات دارند؟ چرا به مردم دروغ می‌گویند؟

مهاجرانی گفت: مطالبات زنان، مطالبات جامعه است و زمانی حال جامعه خوب می‌شود که حال زنان جامعه خوب باشد.

وی با یادآوری موضوعات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی گفت: نگویید چه فرقی می‌کند چه کسی پاستور می‌نشیند و این مهم نیز مورد توجه ویژه باشد که جوانان دلخور و دلشکسته هستند.

مهاجرانی اظهار کرد: می‌خواهند ما را از صندوق رأی مأیوس کنند چون می‌دانند اگر مردم پای صندوق بیایند برنده هستند.

وی بیان کرد: مردم در ۲ خرداد ۷۶ نشان دادند وقتی ییایند پای صندوق حرف آنها غالب می‌شود.

وی افزود: اگر امروز دشمن بر طبل رأی بی رأی می‌کوبند چون منفعت دارد پس باید پای صندوق رأی برویم.


پزشکیان اصلاح گر مشکلات جامعه است

منبع: اصلاحات نیوز
? پزشکیان اصلاح گر مشکلات جامعه است