پروژۀ انتقال آب خلیج‌فارس به شهر کرمان امسال شروع می‌شود

فت فتو ـ گروه اقتصاد: وزیر نیرو درباره‌ی تامین آب شهر کرمان گفت: «برای تامین آب کرمان طرح‌های مختلفی وجود دارد و یکی از آن‌ها سهمی از خط انتقال خلیج‌فارس به کرمان و یزد است که به شهر کرمان تخصیص داده شده است». علی‌اکبر محرابیان افزود: «مطالعات و بررسی‌های طرح انجام و توافقاتی با مجموعه […]

فت فتو ـ گروه اقتصاد: وزیر نیرو درباره‌ی تامین آب شهر کرمان گفت: «برای تامین آب کرمان طرح‌های مختلفی وجود دارد و یکی از آن‌ها سهمی از خط انتقال خلیج‌فارس به کرمان و یزد است که به شهر کرمان تخصیص داده شده است».

علی‌اکبر محرابیان افزود: «مطالعات و بررسی‌های طرح انجام و توافقاتی با مجموعه استان و نمایندگان شده است و در سال ۱۴۰۱ عملیات اجرایی آن را برای اتصال شهر کرمان به خط سراسری آغاز می‌کنیم».

وی با بیان اینکه امیدواریم در حداقل زمان این اتصال برقرار شود، اظهار کرد: «اعتبار لازم برای پروژه دیده شده است».

به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، وی در جریان سفر به کرمان و بازدید از برخی مراکز نیروگاهی در جمع خبرنگاران درباره‌ی تعرفه‌های آب و برق گفت: «تعرفه‌هایی که در قانون ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده برای دهک‌هایی که مصارف در حد الگو دارند هیچ تغییری ایجاد نشده، اما مشترکانی که مصارف بیش‌تر از الگو دارند به صورت پلکانی شامل افزایش قیمت می‌شوند».
محرابیان ادامه داد: «براساس اطلاعات مراکز مدیریت و پایش با اعلامی که صورت گرفته، بسیاری از مشترکان مصرف خودشان را کاهش دادند و درخواست ما از ملت ایران که مصارف خود را کاهش دهند و ما را در تامین آب و برق کشور همراهی کنند».
/الف

عکس: روابط عمومی استانداری کرمان




پروژۀ انتقال آب خلیج‌فارس به شهر کرمان امسال شروع می‌شود

منبع: خبر کرمان
?
پروژۀ انتقال آب خلیج‌فارس به شهر کرمان امسال شروع می‌شود

: اخبار استان کرمان – اقتصادی