پروژه های بهداشت و درمان قم همزمان با هفته دولت افتتاح می شود

به گزارش نذیر کرمان از قم، دکتر مصری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: امسال همزمان با هفته دولت ۱۰ پروژه در حوزه بهداشت و درمان به بهره برداری خواهد رسید. وی افزود: این پروژه ها در حوزه بهداشتی، غذا و دارو، درمانی، پشتیبانی و دانشجویی است که با اعتباری بالغ بر […]



به گزارش نذیر کرمان از قم، دکتر مصری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: امسال همزمان با هفته دولت ۱۰ پروژه در حوزه بهداشت و درمان به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی افزود: این پروژه ها در حوزه بهداشتی، غذا و دارو، درمانی، پشتیبانی و دانشجویی است که با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: سه خانه بهداشت در روستاهای ورجان، مهرزمین و گیو از جمله این پروژه‌ها در حوزه بهداشتی است که در اختیار عزیزان در روستا قرار می‌گیرد.
 
دکتر مصری گفت: همچنین در حوزه درمان نیز راه اندازی اتاق ریپورت رادیولوژی، گرافی و دیجیتال بیمارستان شهید بهشتی و همچنین پاویون پزشکان بیمارستان شهدای ارتش راه اندازی و در اختیار همشهریان قرار گرفته است.
 
وی بیان داشت: یکی از اقدامات صورت گرفته در حوزه دانشجویی احداث سالن چند منظوره دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم است که در ۱۲۰ متر مربع بنا شده و دارای کتابخانه، سالن آزمون و سالن اجتماعات است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: فضاسازی دانشکده سلامت و دین، توسعه و تجهیز آزمایشگاه معاونت غذا و دارو، خرید شش دستگاه خودرو پشتیبانی و… نیز از دیگر پروژه ها و اقدامات صورت گرفته است که همزمان با هفته دولت افتتاح و برای خدمات هر چه بیشتر در اختیار مردم عزیز قرار می گیرد.
 
دکتر مصری گفت: آیین افتتاح این پروژه ها روز چهارشنبه هفتم شهریور ماه ساعت ۱۰ صبح در خانه بهداشت روستای ورجان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


پروژه های بهداشت و درمان قم همزمان با هفته دولت افتتاح می شود

منبع: بــرنا
? پروژه های بهداشت و درمان قم همزمان با هفته دولت افتتاح می شود