پروژه‌های تخصصی بم تا پایان سال تکمیل می‌شود

فت فتو/کرمان رییس اداره نظارت بر راه‌های روستایی راهداری استان کرمان در خصوص کمبود اعتبارات در بم گفت: در سال ۱۴۰۰ هزینه حوزه راه‌های روستایی در شهرستان بم ۲۵میلیارد بوده در حالی که مبلغ قرارداد پیمانکار بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان بوده است. به گزارش فت فتو علیرضا باغخانی روز دوشنبه در جریان بازدید از […]

فت فتو/کرمان رییس اداره نظارت بر راه‌های روستایی راهداری استان کرمان در خصوص کمبود اعتبارات در بم گفت: در سال ۱۴۰۰ هزینه حوزه راه‌های روستایی در شهرستان بم ۲۵میلیارد بوده در حالی که مبلغ قرارداد پیمانکار بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش فت فتو علیرضا باغخانی روز دوشنبه در جریان بازدید از پروژه های آسفالت راه های روستایی بم و در حاشیه جلسه با مدیران این شهرستان به در جمع خبرنگاران بیان داشت: جهت تکمیل ۱۱ پروژه راه روستایی بم نیاز به ۵۰ میلیارد تومان اعتبار  است.

این مسئول ادامه داد: با توجه به تعریف پروژه های    در این شهرستان نیاز به اعتبار بیشتری دارد که ۵۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیز برای ۱۶۶ کیلومتر راه در دست احداث نیاز است.

 باغخانی افزود: در صورت تامین اعتبار از سوی کمیته برنامه ریزی شهرستان حتما این پروژه ها تا پایان سال به اتمام خواهند رسید.

رییس اداره نظارت بر راه‌های روستایی اداره کل حمل و نقل جاده ای استان کرمان بیان کرد: پروژه راه روستای کشیت و آمیس ۶ میلیارد تومان  اعتبار نیاز داردکه  پیمانکار مشغول به کار است که سه میلیارد تومان تخصیص یافته است که در صورت تامین اعتبار بعدی پروژه تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

این مسئول به پروژه دامنه سیدی اشاره کرد و افزود: پروژه دامنه سیدی با هشت میلیارد تومان انتخاب پیمانکار شده که در صورتی که چهار میلیارد تومان تخصیص یابد تا پایان این پروژه تکمیل می شود و از جمله دیگر پروژه های این شهرستان تکمیل راه های روستایی مرغک-اولیا، گوروئیه-طاغوییه، سروستان گور-آنتنی باغگل، محمدآباد-سبزوییه- پابنه جاده آدوری و جاده دامنه سیدی در دست احداث است.

انتهای پیام




پروژه‌های تخصصی بم تا پایان سال تکمیل می‌شود

منبع: ایـسنا
? پروژه‌های تخصصی بم تا پایان سال تکمیل می‌شود