پرونده تاریکی‌های میدان کشاورز رودبار جنوب بسته شد

با پیگیری رسانه مردمی رودبار ما بالاخره پس از ۹ ماه کار عملیات و روشنایی تیر چراغ برق‌های معابر اصلی شهر رودبار جنوب حد فاصل میدان کشاورز تا بلوار انتظام به مرحله اجرا رسید. به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری « نذیر کرمان»؛ با خاموشی هر تیر چراغ برق تلفن‌های شرکت توزیع برق به‌عنوان متولی […]



با پیگیری رسانه مردمی رودبار ما بالاخره پس از ۹ ماه کار عملیات و روشنایی تیر چراغ برق‌های معابر اصلی شهر رودبار جنوب حد فاصل میدان کشاورز تا بلوار انتظام به مرحله اجرا رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری « نذیر کرمان»؛ با خاموشی هر تیر چراغ برق تلفن‌های شرکت توزیع برق به‌عنوان متولی اصلی روشنایی معابر، به صدا درآمده و فریاد اعتراض مردم بلند می‌شود، اما گاهی این مشکل نه‌تنها حل نمی‌شود بلکه بر تعداد شکایات مردمی نیز افزوده می‌شود.

خاموشی هشت ماهه لامپ معابر اصلی رودبار جنوب یکی از مطالبات اصلی مردم این شهر بود که رسانه خبری رودبار ما با پیگیری‌های مکرر و انتشار گزارشی تحت عنوان  «نارضایتی شهروندان رودباری از خاموشی ۶ ماهه بلوار امام حد فاصل میدان کشاورز تا بلوار انتظام» و  انتشار کلیپ‌های مکرر از وضع موجود این مطالبه بحق شهروندان را به گوش مسئولان امر رسانید و حال قرار است که این پرونده با پاسخگویی مسئولان بسته شود.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام عبور از کوچه محل زندگی یا رفتن به میهمانی از خیابانی گذر کرده باشید که رنگ چراغ به خودش ندیده است و همین کافی است تا حتی جلوی پایتان را هم نبینید و چه بسا به قیمت از دست دادن سلامتی یا به خطر افتادن جان شما تمام شود.

برای پاسخ به مطالبات مردم و سؤالاتی که در ذهن همه ما از تاریکی معابر نقش بسته است، به سراغ مسلم خانه گیر رئیس شورای شهر رودبار جنوب رفتیم تا در جریان آخرین وضعیت رفع معایب روشنایی‌ها قرار بگیریم و از او بپرسیم پرونده تاریکی‌های شهر رودبار جنوب کی بسته می‌شود.

مسلم خانه‌گیر رئیس شورای شهر رودبار جنوب گفت: پایه و سر چراغی برای روشنایی  بلوار ورودی شهر خریداری شده و کارگرها مشغول به کار برای حفر جای پایه‌ها هستند که بتن‌ریزی کنند.  

 وی ادامه داد: بلوار اصلی شهرستان رودبار جنوب از میدان کشاورز تا مرکز شهر تا یک‌ماه آینده کاملأ روشن می‌شود.
منبع:رودبار ما
انتهای خبر/پورحیدر

 


پرونده تاریکی‌های میدان کشاورز رودبار جنوب بسته شد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? پرونده تاریکی‌های میدان کشاورز رودبار جنوب بسته شد