پرواز کرمان–دبی استان را به بسیاری از فرودگاه‌های دنیا متصل می‌کند | اخبار اقتصادی کرمان

نذیر کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان گفت:«پرواز کرمان – دبی،علاوه بر منفعت و مزیت‌های اقتصادی،وجهه و اعتبار برای استان است». محمدمهدی فداکار ۱۶ مهرماه در نشستی به‌منظور بررسی و پایداری پرواز کرمان – دبی بیان کرد:«اهمیت پرواز کرمان – دبی در اتصال و برقراری ارتباط استان با بسیاری از فرودگاه‌های دنیا است». به گزارش […]

نذیر کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان گفت:«پرواز کرمان – دبی،علاوه بر منفعت و مزیت‌های اقتصادی،وجهه و اعتبار برای استان است».

محمدمهدی فداکار ۱۶ مهرماه در نشستی به‌منظور بررسی و پایداری پرواز کرمان – دبی بیان کرد:«اهمیت پرواز کرمان – دبی در اتصال و برقراری ارتباط استان با بسیاری از فرودگاه‌های دنیا است».

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان،وی همچنین پرواز کرمان- دبی را به لحاظ اقتصادی و زمانی برای مسافران دارای صرفه دانست و گفت:«ضرورت این پرواز برای گردشگری هم مشخص است،ضمن اینکه ایجاد اشتغال در حوزۀ خدمات را به همراه دارد».

استاندار کرمان افزود:«پرواز فلای دبی،علاوه بر منفعت و مزیت‌های اقتصادی،اعتباری برای شهر است و به همین دليل باید همراهی لازم را از سوی دستگاه‌ها و شرکت‌ها در استفاده از پرواز از مبدأ کرمان داشته باشیم».

نوسازی ناوگان مسافربری،اصلاح زیرساخت‌ها و تامین امکانات مورد نیاز در سالن پروازهای خارجی،تبلیغات و هماهنگی با آژانس‌های مسافری و تسهیلات مسافری ازجمله موارد مورد تاکید استاندار بود.




پرواز کرمان–دبی استان را به بسیاری از فرودگاه‌های دنیا متصل می‌کند

منبع:خبر کرمان
?پرواز کرمان–دبی استان را به بسیاری از فرودگاه‌های دنیا متصل می‌کند :اخبار استان کرمان – اقتصادی