پرداخت ۹۰ درصد هزینه درمان ناباروری توسط بیمه سلامت/وام ۵۰ میلیونی برای زوج‌های نابارور

فت فتو/کرمان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت:با پوشش بیمه ای، ۹۰ درصد هزینه های درمان ناباروری توسط بیمه سلامت پرداخت می شود و برای سهولت دسترسی این زوج ها با پنج مطب فوق تخصص ناباروری و دو مرکز ناباروری دولتی و خصوصی در استان کرمان قرارداد همکاری داریم. دکترمحمد جعفری ۲۹ دی ماه در […]

فت فتو/کرمان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت:با پوشش بیمه ای، ۹۰ درصد هزینه های درمان ناباروری توسط بیمه سلامت پرداخت می شود و برای سهولت دسترسی این زوج ها با پنج مطب فوق تخصص ناباروری و دو مرکز ناباروری دولتی و خصوصی در استان کرمان قرارداد همکاری داریم.

دکترمحمد جعفری ۲۹ دی ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به پوشش بیمه ای درمان ناباروری توسط سازمان بیمه سلامت اظهار کرد: بیش از ۳۵ هزار زوج نابارور در استان کرمان وجود دارد و لازم است تحت درمان قرار بگیرند.

وی افزود: با پوشش بیمه ای، ۹۰ درصد هزینه های درمان ناباروری توسط بیمه سلامت مورد پرداخت قرار می گیرد و برای سهولت دسترسی این زوج ها با پنج مطب فوق تخصص ناباروری و دو مرکز ناباروری دولتی و خصوصی در استان کرمان قرارداد همکاری داریم تا بیمه شدگان با مراجعه به این مراکز با پوشش بیمه، خدمات را دریافت کنند.

جعفری بیان کرد: اطلاع‌رسانی به زوج‌های نابارور اهمیت زیای دارد تا این افراد در مسیر درمان قرار بگیرند و از نظر علمی بیش از ۴۰ درصد زوج‌های نابارور درمان می‌شوند و باید این افراد را دریابیم.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: تاکنون در استان ۱۵ هزار نفر برای درمان ناباروری به دو مرکز مراجعه کرده اند.

وی با اشاره به اینکه تهدید جمعیت موضوع جدی است و باید جهادی کار کرد، افزود: متاسفانه در حال حاضر کار جهادی انجام نمی شود و مردم از خدمات دولت برای فرزندآوری مطلع نمی شوند که باید این مسائل به اطلاع مردم برسد تا از خدمات ویژه استفاده کنند.

جعفری در پایان تصریح کرد: برای طی روند درمان، همچنین وام ۵۰ میلیون تومانی قرض الحسنه به زوج های نابارور پرداخت می شود.

انتهای پیام




پرداخت ۹۰ درصد هزینه درمان ناباروری توسط بیمه سلامت/وام ۵۰ میلیونی برای زوج‌های نابارور

منبع: ایـسنا
? پرداخت ۹۰ درصد هزینه درمان ناباروری توسط بیمه سلامت/وام ۵۰ میلیونی برای زوج‌های نابارور