پرداخت ۸۰ درصد قرارداد بازیکنان تیم فوتبال مس رفسنجان

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت: ۸۰ درصد قرارداد بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه در فصل جاری پرداخت شده است. حسین پورمحمدی در گفت و گو با نذیر کرمان اظهار کرد: از آنجایی که رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود، بحث پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان از جمله مباحث موثر […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت: ۸۰ درصد قرارداد بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه در فصل جاری پرداخت شده است.

حسین پورمحمدی در گفت و گو با نذیر کرمان اظهار کرد: از آنجایی که رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود، بحث پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان از جمله مباحث موثر در عملکرد تیم است که خوشبختانه باشگاه مس رفسنجان در این مورد جزو معدود باشگاه‌هایی است که با درایت و مساعدت مسئولان شرکت ملی صنایع مس ایران و همچنین برنامه‌ریزی صورت‌گرفته از سوی مجموعه باشگاه، توانسته تا به امروز ۸۰ درصد مطالبات مالی و قانونی تیم را انجام دهد.

وی در ادامه گفت: تمام سعی و تلاش بنده و مسئولان باشگاه مس رفسنجان براین است که بتوانیم نسبت به تعهدات خود پایبند باشیم که نتیجه آن اعتلای نام باشگاه بزرگ صنعت مس رفسنجان در سطح کشور باشد.

 پورمحمدی در پایان برای دیدار امروز تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل تیم ملوان بندر انزلی از هواداران و مردم رفسنجان خواست به عنوان یار دوازدهم برای پیروزی و موفقیت تیم فوتبال مس رفسنجان دعا کنند.

انتهای پیام




پرداخت ۸۰ درصد قرارداد بازیکنان تیم فوتبال مس رفسنجان

منبع: ایـسنا
? پرداخت ۸۰ درصد قرارداد بازیکنان تیم فوتبال مس رفسنجان