پرداخت حقوق حق‌التدریسی‌های استان کرمان همراه معلمان | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سند حقوق مهرماه حق‌التدریسی‌ها تا ۲۱ مهر به وزارتخانه ارسال و حقوق حق‌التدریسی‌ها همراه معلمان پرداخت خواهد شد. رضا رضایی صبح امروز ۱۵ مهرماه در شورای آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: برای تکمیل نیروی انسانی و بهبود فضای آموزشی استان در طول تابستان اقدامات […]



نذیر کرمان/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سند حقوق مهرماه حق‌التدریسی‌ها تا ۲۱ مهر به وزارتخانه ارسال و حقوق حق‌التدریسی‌ها همراه معلمان پرداخت خواهد شد.

رضا رضایی صبح امروز ۱۵ مهرماه در شورای آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: برای تکمیل نیروی انسانی و بهبود فضای آموزشی استان در طول تابستان اقدامات خوبی انجام شد.

بنا به اعلام وی، ۶۹ فضای آموزشی با همت سازمان نوسازی مدارس در اول مهرماه به بهره‌برداری رسید و همچنین دو هنرستان بزرگ و چند واحد تجاری در شهر کرمان آماده افتتاح هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از طرح شهید عجمیان و لوازم التحریرهایی که به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد نیز سخن گفت.

«قریب به ۱۰۰۰ نفر از همکاران ما در سامانه نقل و انتقال ثبت نام کرده بودند که با انتقال ۵۰ درصد آنها موافقت شد». این مطلب بخش دیگری از سخنان وی در این شورا بود.

بنا به اعلام رضایی، هیچ کلاس درسی در استان کرمان در ابتدای مهرماه امسال بدون معلم نبوده است.
 
وی افزود: سند حقوق مهرماه حق‌التدریسی‌ها تا ۲۱ مهرماه به وزارتخانه ارسال می‌شود و حقوق حق‌التدریسی‌ها همراه معلمان پرداخت خواهد شد.

به گزارش نذیر کرمان در این نشست از دو رتبه تک رقمی کنکور که دانش‌آموزان رفسنجان و کرمان بودند، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام


پرداخت حقوق حق‌التدریسی‌های استان کرمان همراه معلمان

منبع: ایـسنا
? پرداخت حقوق حق‌التدریسی‌های استان کرمان همراه معلمان