پرداخت بدون نوبت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به ۲۷۳۹ کرمانی به مناسبت ایام شهادت سردار دل‌ها

فت فتو/کرمان دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمان، از هفتم تا ۲۰ دی ماه جاری بانک های ملی، ملت، کشاورزی، صادرات، تجارت، رفاه، توسعه تعاون، سپه و مسکن به ۲۷۳۹ نفر از زوجین متقاضی تسهیلات ازدواج یا فرزندآوری استان کرمان، تسهیلات پرداخت می کنند. الله داد محمدی فر در گفت و گو با فت فتو […]

فت فتو/کرمان دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمان، از هفتم تا ۲۰ دی ماه جاری بانک های ملی، ملت، کشاورزی، صادرات، تجارت، رفاه، توسعه تعاون، سپه و مسکن به ۲۷۳۹ نفر از زوجین متقاضی تسهیلات ازدواج یا فرزندآوری استان کرمان، تسهیلات پرداخت می کنند.

الله داد محمدی فر در گفت و گو با فت فتو اظهار کرد: براساس نظر استاندار کرمان مقرر شد در ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بانک های استان مساعدتی در زمینه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری به متقاضیان داشته باشند.

طبق اعلام او، از هفتم تا ۲۰ دی ماه جاری بانک های ملی، ملت، کشاورزی، صادرات، تجارت، رفاه، توسعه تعاون، سپه و مسکن به ۲۷۳۹ نفر از زوجین متقاضی تسهیلات ازدواج یا فرزندآوری استان کرمان را پرداخت می کنند.

او می گوید: بانک ها در حال پرداخت تسهیلات به متقاضیان هستند و به طور مثال به تمام متقاضیان وام ازدواج و فرزندآوری در بانک کشاورزی در این ایام تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام




پرداخت بدون نوبت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به ۲۷۳۹ کرمانی به مناسبت ایام شهادت سردار دل‌ها

منبع: ایـسنا
? پرداخت بدون نوبت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به ۲۷۳۹ کرمانی به مناسبت ایام شهادت سردار دل‌ها