پرداخت باقیمانده مطالبات گندمکاران استان کرمان تا پایان هفته

استاندار کرمان گفت: بیش از ۷۰ درصد مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده و سعی داریم تا آخر هفته بقیه مطالبات گندمکاران پرداخت شود. به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار پیش از ظهر امروز ۲۶ خردادماه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان اظهار کرد: برای ایستگاه‌های جدید نقشه‌برداری کمک می‌کنیم. وی با انتقاد از […]


استاندار کرمان گفت: بیش از ۷۰ درصد مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده و سعی داریم تا آخر هفته بقیه مطالبات گندمکاران پرداخت شود.

به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار پیش از ظهر امروز ۲۶ خردادماه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان اظهار کرد: برای ایستگاه‌های جدید نقشه‌برداری کمک می‌کنیم.

وی با انتقاد از طولانی بودن ساز و کار کار‌ها در دستگاه‌های دولتی در ادامه تاکید کرد: با تجمیع نقشه‌های شهر‌های جدید موافقیم.

استاندار کرمان اظهار کرد: تاکنون در استان ۲۲۷ هزار تن گندم خریداری شده و بیش از ۷۰ درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شده و سعی داریم تا آخر هفته بقیه مطالبات گندمکاران پرداخت شود.

وی در پایان با اشاره به برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی (علیه السلام) در کرمان گفت: در این زمینه جلسات متعددی برگزار و کمیته‌بندی‌ها انجام شده و استان آمادگی کامل برای برگزاری این اجلاسیه را دارد.


پرداخت باقیمانده مطالبات گندمکاران استان کرمان تا پایان هفته

منبع: تــابناک
? پرداخت باقیمانده مطالبات گندمکاران استان کرمان تا پایان هفته