پرداخت باقی‌مانده مطالبات گندم‌کاران استان تا پایان هفته

استاندار کرمان گفت: بیش از ۷۰ درصد مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده و سعی داریم تا آخر هفته بقیه مطالبات گندمکاران پرداخت شود. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ محمدمهدی فداکار پیش‌از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان اظهار کرد: برای ایستگاه‌های جدید نقشه‌برداری کمک می‌کنیم.   وی با […]



استاندار کرمان گفت: بیش از ۷۰ درصد مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده و سعی داریم تا آخر هفته بقیه مطالبات گندمکاران پرداخت شود.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ محمدمهدی فداکار پیش‌از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان اظهار کرد: برای ایستگاه‌های جدید نقشه‌برداری کمک می‌کنیم.
 

وی با انتقاد از طولانی‌بودن ساز و کار، کارها در دستگاه‌های دولتی در ادامه تأکید کرد: با تجمیع نقشه‌های شهرهای جدید موافقیم.
 
استاندار کرمان اظهار کرد: تاکنون در استان ۲۲۷ هزار تن گندم خریداری شده و بیش از ۷۰ درصد مطالبات گندم‌کاران پرداخت شده و سعی داریم تا آخر هفته بقیه مطالبات گندم‌کاران پرداخت شود.
 
وی در پایان با اشاره به برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیر غلامان حسینی (علیه‌السلام) در کرمان گفت: در این زمینه جلسات متعددی برگزار و کمیته‌بندی‌ها انجام شده و استان آمادگی کامل برای برگزاری این اجلاسیه را دارد.

منبع:ایسنا 

انتهای خبر/م


پرداخت باقی‌مانده مطالبات گندم‌کاران استان تا پایان هفته

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? پرداخت باقی‌مانده مطالبات گندم‌کاران استان تا پایان هفته