پربازده‌ترین سهم‌های پتروشیمی در مرداد ۱۴۰۳ | اخبار اصلاحات

به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از انرژی پرس، معاملات سهام پتروشیمی در مردادماه ۱۴۰۳ به پایان رسید و تکلیف بازدهی سهم‌های این گروه را مشخص کرد. انرژی پرس به صورت ماهانه بازدهی نمادهای پتروشیمی را بررسی و مقایسه می‌کند. طبق نمودار قیمت و معاملات سهم‌های پتروشیمی، سهام پتروشیمی خراسان با رشد ۱۰.۵۸ درصدی بیشترین بازدهی […]


به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از انرژی پرس، معاملات سهام پتروشیمی در مردادماه ۱۴۰۳ به پایان رسید و تکلیف بازدهی سهم‌های این گروه را مشخص کرد.

انرژی پرس به صورت ماهانه بازدهی نمادهای پتروشیمی را بررسی و مقایسه می‌کند. طبق نمودار قیمت و معاملات سهم‌های پتروشیمی، سهام پتروشیمی خراسان با رشد ۱۰.۵۸ درصدی بیشترین بازدهی را میان سهم‌های پتروشیمی به ثبت رسانده است.
همچنین بررسی معاملات سهام شرکت‌های این صنعت در مرداد امسال نشان می‌دهد، سهام پتروشیمی پردیس در این ماه حدود ۸.۳۷ درصد افزایش قیمت داشته و دومین سهم پربازده‌ این صنعت لقب گرفته است.
نوری نیز در این ماه موفق شد ۶.۵۱ درصد رشد کند و در جایگاه سوم این گروه از نظر بازدهی قرار گیرد. شیراز و کرمانشاه نیز به ترتیب دیگر سهم‌های این گروه بودند که در مردادماه افزایش قیمت داشتند.


پربازده‌ترین سهم‌های پتروشیمی در مرداد ۱۴۰۳

منبع: اصلاحات نیوز
? پربازده‌ترین سهم‌های پتروشیمی در مرداد ۱۴۰۳