پرايد سرقتی از«قلعه عسگر» توقيف شد

فرمانده انتظامی بردسير از کشف يک دستگاه پرايد سرقتی در نتيجه گشت‌زنی هدفمند ماموران پاسگاه لاله‌زار اين شهرستان خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبذی تحلیلی «راه‌آرمان» و به نقل از روابط عمومی پلیس، منصور رمضان‌نژاد در تشريح اين خبر گفت: مأموران پاسگاه لاله‌زار هنگام گشت‌زنی حوالی يکی از محله‌ها به يک دستگاه خودروی […]



فرمانده انتظامی بردسير از کشف يک دستگاه پرايد سرقتی در نتيجه گشت‌زنی هدفمند ماموران پاسگاه لاله‌زار اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبذی تحلیلی «راه‌آرمان» و به نقل از روابط عمومی پلیس، منصور رمضان‌نژاد در تشريح اين خبر گفت: مأموران پاسگاه لاله‌زار هنگام گشت‌زنی حوالی يکی از محله‌ها به يک دستگاه خودروی پرايد مشکوک شده و آن را جهت بررسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های به‌عمل آمده مشخص شد سارق به محض سرقت خودرو از دهستان قلعه‌عسگر در حال عبور از اين حوزه بوده که با هوشياری مأموران خودرو به پارکينگ منتقل و متهم نيز دستگير و تحويل مرجع قضايی شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بردسير با تأکيد بر مراقبت صحيح شهروندان از اموال شخصی و وسايل نقليه، از همگان خواست، موارد مشکوک را در اسرع وقت به پليس گزارش کنند.

انتهای خبر/ تاج الدینی 


پرايد سرقتی از«قلعه عسگر» توقيف شد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? پرايد سرقتی از«قلعه عسگر» توقيف شد