پذیرایی از زائران پاکستانی اربعین در نرماشیر | اخبار استان کرمان

ضیاءآباد نرماشیر، خاطره خوش برای زائران پاکستانی اربعین، پذیرایی از زائران پاکستانی اربعین در نرماشیر با تمام توان در حال انجام است. به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ اینجا روستای ضیاء‌آباد نرماشیر است و می‌بینید که مسئولان این شهرستان در کنار مردم در حال خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی هستند. با تمام قوت […]


ضیاءآباد نرماشیر، خاطره خوش برای زائران پاکستانی اربعین، پذیرایی از زائران پاکستانی اربعین در نرماشیر با تمام توان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ اینجا روستای ضیاء‌آباد نرماشیر است و می‌بینید که مسئولان این شهرستان در کنار مردم در حال خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی هستند.

با تمام قوت خدمت‌رسانی در حال انجام است، روزانه خودروهای حامل زائران پاکستانی اربعین که از نرماشیر عبور می‌کنند، در موکب سیده الزینب (س) این شهرستان در روستای ضیاءآباد توقف می‌کنند و مردم نرماشیر با دل و جان به آن‌ها خدمت‌رسانی می‌کنند.

ضیاءآباد نرماشیر، خاطره خوش برای زائران پاکستانی اربعین شده است، هر ساله مسئولان نرماشیر و مردم در کنار هم دست به دست هم می‌‌دهند تا بتوانند خدمتی شایسته به زائران اباعبدالله الحسین (ع) ارائه دهند.

این جا چهره‌ها شادند، مردم مهمان‌نوازند، خادم‌یارند، نوکری به زائران پاکستانی در نرماشیر یک وظیفه برای مردم و مسئولان این شهرستان شده است.

و این راه همچنان ادامه دارد…




انتهای خبر / برجی


پذیرایی از زائران پاکستانی اربعین در نرماشیر

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? پذیرایی از زائران پاکستانی اربعین در نرماشیر