پدر شهید علی‌وردی: آرمان در مکتب حاج قاسم سلیمانی درس آموخت

فت فتو/کرمان مراسم نکوداشت شهدای جبهه مقاومت و شهدای مدافع حرم و امنیت شامگاه ۱۵ دی ماه در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد. به گزارش فت فتو، عزت الله علی‌وردی پدر شهید آرمان علی وردی در این مراسم اظهار کرد: کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام است و محبت سردار سلیمانی در دل همه است. وی […]

فت فتو/کرمان مراسم نکوداشت شهدای جبهه مقاومت و شهدای مدافع حرم و امنیت شامگاه ۱۵ دی ماه در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

به گزارش فت فتو، عزت الله علی‌وردی پدر شهید آرمان علی وردی در این مراسم اظهار کرد: کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام است و محبت سردار سلیمانی در دل همه است.

وی افزود: حاج قاسم خدایی بود و به خاطر تواضع، اخلاق و کردارش در دل همه مردم جا باز کرده و جایگاه او را در جهان اسلام شاهد هستیم.

علی‌وردی در ادامه درباره پسر شهیدش بیان کرد: آرمان ۲۱ ساله و دانشجوی مهندسی بود اما در ادامه تحصیلاتش وارد حوزه شد و برای کشور و مردم زحمت کشید.

وی اظهار کرد: آرمان طلبه مخلصی بود که در کارهای جهادی و علمی و اقدامات عام المنفعه مشارکت داشت و در سیل و زلزله همدم مردم بود و کمکشان می کرد.

پدر شهید علی‎وردی گفت: آرمان در هر کاری پیشقدم بود. او در مکتب حاج قاسم سلیمانی رشد کرد و آموزش دید و آموخته هایش را به همنوعانش آموزش می داد.

به گزارش فت فتو، مراسم نکوداشت شهدای جبهه مقاومت و شهدای مدافع حرم و امنیت با حضور مسئولان استان کرمان، اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهداء ازجمله شهید محسن حججی، شهید علی‌وردی و … با مداحی حاج ابوذر روحی برگزار شد.

انتهای پیام




پدر شهید علی‌وردی: آرمان در مکتب حاج قاسم سلیمانی درس آموخت

منبع: ایـسنا
? پدر شهید علی‌وردی: آرمان در مکتب حاج قاسم سلیمانی درس آموخت