پایش ۳۶ هزار کیلومتر خط ارتباطی در دور دوم انتخابات در آذربایجان‌غربی

به گزارش نذیر کرمان از آذربایجان غربی ، قاسم جلیلی نژاد افزود: در راستای پایداری کامل شبکه ارتباطات زیرساخت آذربایجان‌غربی و ممانعت از قطع ارتباط، بیش از ۳۶ هزار کیلومتر مسیر فیبر نوری در ۱۰ روز قبل از انتخابات پایش شد. وی اضافه کرد: آذربایجان غربی با برخورداری از زیرساخت‌های پرسرعت، با کیفیت و امن، چهاردهمین […]



به گزارش نذیر کرمان از آذربایجان غربی ، قاسم جلیلی نژاد افزود: در راستای پایداری کامل شبکه ارتباطات زیرساخت آذربایجان‌غربی و ممانعت از قطع ارتباط، بیش از ۳۶ هزار کیلومتر مسیر فیبر نوری در ۱۰ روز قبل از انتخابات پایش شد.

وی اضافه کرد: آذربایجان غربی با برخورداری از زیرساخت‌های پرسرعت، با کیفیت و امن، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را با کیفیت حداکثری، برگزار کرد.

وی با اشاره به آماده‌باش کامل دستگاه های حوزه ارتباطات آذربایجان غربی ادامه داد: برای اطمینان از پایداری ارتباطات در روز انتخابات به منظور احراز هویت بر خط اشخاص، اقدامات گسترده ای پیش از شروع فرآیند انتخابات انجام گرفته بود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی اظهار کرد: جمعه گذشته هیچ قطعی یا اختلالی به وجود نیامد و ارتباطات امن در کل استان برقرار بود.

جلیلی نژاد گفت: برای برگزاری انتخابات ۱۵ تیر نیز تمام تمهیدات لازم جهت تامین ارتباط پایدار پیش بینی شده است.

وی افزود: در راستای بالا بردن ضریب اطمینان و حفظ پایداری شبکه ارتباطی، تیم های ویژه گشت و بازرسی توسط دستگاه های حوزه ارتباطات در سطح شهرستان های مختلف استان فعال شده است.

انتهای پیام


پایش ۳۶ هزار کیلومتر خط ارتباطی در دور دوم انتخابات در آذربایجان‌غربی

منبع: بــرنا
? پایش ۳۶ هزار کیلومتر خط ارتباطی در دور دوم انتخابات در آذربایجان‌غربی