پایش و عارضه‌یابی ۲ واحد معدنی در جیرفت

گروه‌های جهادی بسیج مهندسین صنعت استان کرمان دو واحد صنعتی و معدنی در شهرستان جیرفت را مورد پایش و عارضه‌یابی قرار دادند. به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ گروه جهادی بسیج مهندسین صنعت در ابتدا از واحدتولیدی و صنایع معدنی شرکت آتی معدن بازدید و ضمن بررسی روند تولید، از نزدیک […]



گروه‌های جهادی بسیج مهندسین صنعت استان کرمان دو واحد صنعتی و معدنی در شهرستان جیرفت را مورد پایش و عارضه‌یابی قرار دادند.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ گروه جهادی بسیج مهندسین صنعت در ابتدا از واحدتولیدی و صنایع معدنی شرکت آتی معدن بازدید و ضمن بررسی روند تولید، از نزدیک مشکلات این واحد را مشاهده کردند.

از جمله مشکلات این مجموعه معدنی کم بودن سهمیه و شرایط سخت زیست محیطی برای احداث کارخانه بود که خواستار افزایش سهیمه سوخت شدند به همین علت 
پرونده این واحد جهت سیر مراحل بعدی و مانع‌زدایی به کلنیک صنعت استان کرمان ارجاع شد.

دومین واحد معدنی که مورد پایش و عارضه‌یابی قرار گرفت، واحد معدنی و صنایع معدنی کنسانتره طلای شرکت معدن جویان فولاد آریا بود. 
 
از جمله مشکلات این واحد تولیدی بررسی وضعیت آماری تولید و جلوگیری از جریمه افزایش برداشت سالانه و افزایش سهمیه سوخت مصرفی معدن بود.

شایان ذکر است  که پرونده این واحدمعدنی هم  جهت سیر مراحل بعدی برای کمک به مانع‌زدایی به کلنیک صنعت استان ارجاع شد.

انتهای خبر/طهماسبی


پایش و عارضه‌یابی ۲ واحد معدنی در جیرفت

منبع:آرمـان
? پایش و عارضه‌یابی ۲ واحد معدنی در جیرفت