پایش سلامت آب با ۱۵ آزمایشگاه تخصصی در استان کرمان | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: ۱۵ آزمایشگاه تخصصی در استان کرمان سلامت و کیفیت آب را به‌صورت روزانه رصد و پایش می‌کنند. علیرضا عبدیان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حفظ بهداشت آب شرب از اولویت‌های اصلی این شرکت است، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در آزمایشگاه […]



نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: ۱۵ آزمایشگاه تخصصی در استان کرمان سلامت و کیفیت آب را به‌صورت روزانه رصد و پایش می‌کنند.

علیرضا عبدیان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حفظ بهداشت آب شرب از اولویت‌های اصلی این شرکت است، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در آزمایشگاه آب، تعداد ۱۳ هزار و ۸۱۷ آزمایش میکروبی و ۵۰۸ هزار و ۵۲۳ نمونه کلر سنجی انجام شده است.

به گفته وی، از ابتدای امسال تاکنون جهت سنجش کدورت آب تعداد ۴۵۱ هزار و ۲۶۳ آزمایش انجام شده است و خوشبختانه آب کرمان از نظر فاکتورهای مهم سلامت آب استاندارهای لازم را دارد.

طبق اعلام عبدیان، آبفا کرمان با تعداد ۵۵۳ سامانه گندزدایی بحث بهداشت آب شرب استان را دنبال می‌کند و تا پایان تیرماه ۱۵ تن مواد گندزدا استفاده شده است.

انتهای پیام


پایش سلامت آب با ۱۵ آزمایشگاه تخصصی در استان کرمان

منبع: ایـسنا
? پایش سلامت آب با ۱۵ آزمایشگاه تخصصی در استان کرمان