پایان کار نخستین رویداد علمی و فناوری استان آپ کرمان

در آیین پایانی رویداد استارت اپی استان آپ، تعدادی سرمایه گذار با پیش خرید، سرمایه‌گذاری و همکاری برای فعالیت از تعدادی استارتاپ شرکت کننده حمایت کردند. به گزارش فت فتو، رییس پارک علم و فناوری استان کرمان نیز در حاشیه آیین پایانی این رویداد گفت: در این رویداد از بین طرحها و ایده های رسیده و […]

در آیین پایانی رویداد استارت اپی استان آپ، تعدادی سرمایه گذار با پیش خرید، سرمایه‌گذاری و همکاری برای فعالیت از تعدادی استارتاپ شرکت کننده حمایت کردند.

به گزارش فت فتو، رییس پارک علم و فناوری استان کرمان نیز در حاشیه آیین پایانی این رویداد گفت: در این رویداد از بین طرحها و ایده های رسیده و شرکت کننده ۱۳ ایده موفق به جذب حامی برای تامین مالی شدند.

سپهوند افزود: این رویدادها استارتاپ ها را به سرمایه گذاران ارتباط می‌دهد و ضمن آنکه روند فعالیت و فروش را نیز تسریع می‌کند.

بگفته وی در این رویداد استارتاپی، چند ایده با کمک صندوق نوآوری و شکوفایی و سرمایه گذار حمایت مالی شدند.

رییس پارک علم و فناوری استان کرمان همچنین افزود: مقرر شد که تامین مالی ۱۳شرکت دانش بنیان استان کرمان از محل منابع مالی صندوق نوآوری و شکوفایی کشور تامین شود که ماحصل اولین رویداد استان آپ  است.

سپهوند خاطرنشان کرد: قرار شد ظرف یک هفته نیازهای مالی شرکت های دانش بنیان استان کرمان را احصا و منابع مالی با توجه به زیست پلن آنان از طریق این صندوق تامین شود که گامی بزرگ برای توسعه مراکز رشد‌ است.

وی ادامه داد :شرکت های دانش بنیان تلاش کنند منابع مالی را برای ساخت نمونه های اولیه برآورد و اعلام کنند تا با تامین اعتبار  در چرخه تولید انبوه قرار گیرند.




پایان کار نخستین رویداد علمی و فناوری استان آپ کرمان

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? پایان کار نخستین رویداد علمی و فناوری استان آپ کرمان