پایان عملیات ۴۴ ساعته برای یافتن مادر و فرزند مفقود در کرمان/پیکر بی‌جان ۲ کودک پیدا شد

کرمان – فت فتو – مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از پایان عملیات ۴۴ ساعته جست و جوی مادر و فرزندان مفقود شده وی در جنوب کرمان خبر داد و گفت: امدادگران مادر کرمانی را در سلامت کامل نجات دادند و پیکر بی‌جان ۲ فرزندش پیدا شد. به گزارش عصر سه شنبه فت فتو […]

کرمان – فت فتو – مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از پایان عملیات ۴۴ ساعته جست و جوی مادر و فرزندان مفقود شده وی در جنوب کرمان خبر داد و گفت: امدادگران مادر کرمانی را در سلامت کامل نجات دادند و پیکر بی‌جان ۲ فرزندش پیدا شد.

به گزارش عصر سه شنبه فت فتو از روابط عمومی این جمعیت، رضا فلاح افزود: روز یکشنبه هفته جاری در پی مفقود شدن یک مادر و ۲ تن از فرزندانش در شهرستان عنبرآباد واقع در جنوب استان کرمان، نیروهای امدادونجات جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه ۲۲ تیم امدادونجات به صورت متوالی در محل حادثه به عملیات جست و جو و نجات پرداختند اظهار داشت: پس از ۴۴ ساعت عملیات جست‌وجوی مداوم، سرانجام این عملیات با پیدا شدن مفقودی‌ها به پایان رسید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه جسد کودک یک ساله توسط نیروهای هلال احمر و مردمی در ابتدا در منطقه بارگاه منوجان پیدا شد، گفت: خانواده افراد مفقودی نیز ظهر امروز جسد یک کودک سه ساله را در سواحل دریای استان هرمزگان پیدا کردند.

وی عنوان کرد: مادر این ۲ کودک نیز در سواحل هرمزگان در کنار جسد کودک یک ساله، بدون هیچ گونه آسیبی پیدا شد.

شهرستان عنبرآباد در فاصله ۲۶۲ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار گرفته است.




پایان عملیات ۴۴ ساعته برای یافتن مادر و فرزند مفقود در کرمان/پیکر بی‌جان ۲ کودک پیدا شد

منبع: ایرنـا
? پایان عملیات ۴۴ ساعته برای یافتن مادر و فرزند مفقود در کرمان/پیکر بی‌جان ۲ کودک پیدا شد